Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Jeg leter etter ny vogn til lille på 1,5. Vi har brukt babyjogger city mini GT lenge, og er fornøyd med den på de fleste områder, men sittestillingen er så dårlig, barnet blir halvveis liggende og liker det ikke. Jeg kunne tenke meg noe som var litt mer klassisk. Flatt sete og ganske oppreist rygg, og gjerne bøyle med stoffremse som går ned mellom beina. Sånn som vognene så ut før i tida 😅 Men det hadde vært fint om den likevel var relativt lett og hadde svingbare hjul. Og ikke er alt for dyr. Tips? Anonymous poster hash: 5fc86...964
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Du vet at du får kjøpt stropp til babyjogger sånn at du får en mer oppreist sittestilling? Anonymous poster hash: dd790...904
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Du vet at du får kjøpt stropp til babyjogger sånn at du får en mer oppreist sittestilling? Anonymous poster hash: dd790...904 Nei. Aldri sett/hørt om. Og nå googla jeg og fant heller ingenting. Vet du om en norsk nettbutikk det det selges? Anonymous poster hash: 5fc86...964
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 http://www.bestbuggy.co.uk/2014/05/ebay-sit-upright-straps-for-the-baby-jogger-pushchairs/ Her kan du se bilder. Mye mulig de bare selges på ebay, litt usikker.. Anonymous poster hash: dd790...904
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Emmaljunga scooter 2016 modellene. Prøvde en slik i dag, 1 åringen satt kjempefint! Lang i ryggen er den også. Man kan også veldige mellom faste eller svingbare hjul, med luft eller punkteringsfri. Syns den er kjempefin! Anonymous poster hash: d1333...2d4
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 Emmaljunga scooter 2016 modellene. Prøvde en slik i dag, 1 åringen satt kjempefint! Lang i ryggen er den også. Man kan også veldige mellom faste eller svingbare hjul, med luft eller punkteringsfri. Syns den er kjempefin! Anonymous poster hash: d1333...2d4 Takk for tips, skal lese litt om den Anonymous poster hash: 5fc86...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå