Gå til innhold

Det evige spillet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute med en gutt på lørdag. Vi endte opp til sengs.. han sendte meg en kort, intetsigende melding dagen etter også har jeg svart... og så har jeg ikke hørt noe fra han.. Hvor lenge skal jeg liksom vente da? Bah!

Anonymous poster hash: a3b36...193

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maybe he's just not that into you?

Anonymous poster hash: 3975b...b0f

Skrevet

Drit i han 💩

Anonymous poster hash: 91557...933

Skrevet

Du skal ikke vente.

Du har hatt deg, han har gått videre, du må gå videre.

Sex er ikke starten på et pitensielt ekteskap.

Vil du det, må du ikke ha sex første natten ;)

Anonymous poster hash: 14c37...b06

Skrevet

Vil jeg mer enn sex med en mann går jeg aldri til sengs med han første natta.

Tre ganger har det skjedd meg, det 3 forholdet er jeg i nå.

Anonymous poster hash: f4ceb...6bf

Skrevet

Vil jeg mer enn sex med en mann går jeg aldri til sengs med han første natta.

Tre ganger har det skjedd meg, det 3 forholdet er jeg i nå.

Der har du vel svaret på hvorfor de tre andre er ekser...

Anonymous poster hash: 19198...6d7

Skrevet

Du skal ikke vente, du skal innse at det var en ons

Anonymous poster hash: 6499b...6ce

Skrevet

Der har du vel svaret på hvorfor de tre andre er ekser...

Anonymous poster hash: 19198...6d7

2 andre. 1 var jeg sammen med i 25 år. Var nok en annen grunn. Les hva jeg skriver.

Skrevet

Han er ikke interessert, og det er ikke du heller. Finn deg en du ender med å snakke hele natten med, og hele neste dag, for så å avtale kino om kvelden. Dere skal være like keene og interessert begge to, han skal komme innom jobben din i lunsjpausen, bare for å se deg. Uten dette, ligger du ikke med ham, med mindre du er forberedt på å bare være et ligg.

Skrevet

Jeg ville ikke engang kalle det for et spill. Går du med på sex tidlig, spesielt på første date, blir det en ons og ikke noe mer. Ønsker du et forhold må du ta deg litt bedre tid før du hopper til køys.

Han jeg ventet lengst med å hoppe til køys med er han jeg er gift med i dag.

Glem ham og bedre lykke neste gang (og vent med sex hvis du ønsker noe mer).

Anonymous poster hash: d2539...54e

Skrevet

Han er ikke interessert, og det er ikke du heller. Finn deg en du ender med å snakke hele natten med, og hele neste dag, for så å avtale kino om kvelden. Dere skal være like keene og interessert begge to, han skal komme innom jobben din i lunsjpausen, bare for å se deg. Uten dette, ligger du ikke med ham, med mindre du er forberedt på å bare være et ligg.

Det er helt riktig, jeg er ikke interessert i å gifte meg med han eller bli sammen med han - men jeg kunne tenkt meg å ligge med han igjen..

Skrevet

Vær mer hard to get.

Anonymous poster hash: b3695...ffe

Skrevet

Det er helt riktig, jeg er ikke interessert i å gifte meg med han eller bli sammen med han - men jeg kunne tenkt meg å ligge med han igjen..

Er du HELT ærlig med deg selv nå? I såfall er det jo bare å sende en hook-up-mld. Hvis du ikke er avhengig av hans gunst på noen måte, og kun vil ha et ligg, har du jo ikke noe å tape. Send ham et forslag om hva du kunne gjort med ham/hva du vil han skal gjøre med deg om dere treffes på torsdag eks. Gjør det klart at det kun er sex.

Skrevet

Han jeg endte opp med startet med et ligg 😬 Så det er jo ingen fasit her da...

Men har du ikke hørt noe til nå så tenker jeg han ikke han er så keen på noe mer dessverre.

Skrevet

Er du HELT ærlig med deg selv nå? I såfall er det jo bare å sende en hook-up-mld. Hvis du ikke er avhengig av hans gunst på noen måte, og kun vil ha et ligg, har du jo ikke noe å tape. Send ham et forslag om hva du kunne gjort med ham/hva du vil han skal gjøre med deg om dere treffes på torsdag eks. Gjør det klart at det kun er sex.

Ja, jeg er helt ærlig. Jeg er helt nysingel og trenger å være alene en stund, men har lyst til å ha sex, og gjerne med en fast person over litt tid.. så jeg har jo noe å tape selv om det ikke er den "oh store kjærligheten". Vil ikke virke påtrengende heller...

Skrevet

Vel de to lengste forholdene mine, inkl han jeg er gift med i dag startet med sex på første date, så jeg tror ikke det er noen fasit her altså...

Synes dere som spiller ut kostbarhetskortet er litt gammeldagse, det er faktisk mulig å fortsatt ha interesse for noen selv om man havner til køys...

Skrevet

Vel de to lengste forholdene mine, inkl han jeg er gift med i dag startet med sex på første date, så jeg tror ikke det er noen fasit her altså...

Synes dere som spiller ut kostbarhetskortet er litt gammeldagse, det er faktisk mulig å fortsatt ha interesse for noen selv om man havner til køys...

Ja, absolutt, jeg traff min nåværende flere ganger på byen uten at noe skjedde, men når jeg først ba ham ut, drakk jeg meg overstadig og lå med ham. Han synes det er noe av det fineste jeg har gjort. Jeg skulle vel egentlig ønske at jeg hadde ventet, for spenningens skyld, men er bare en bagatell.

Skrevet

2 andre. 1 var jeg sammen med i 25 år. Var nok en annen grunn. Les hva jeg skriver.Anonymous poster hash: f4ceb...6bf

Er umulig å skjønne hva du mener...

Anonymous poster hash: dfe1d...963

Skrevet

Maybe he's just not that into you?

Anonymous poster hash: 3975b...b0f

Da jeg hadde lest hovedinnlegget, var jeg helt sikker på at jeg kom til å finne denne setningen blant svarene. Slår aldri feil. 

Anonymous poster hash: 1a85d...d62

Skrevet

Fikk melding dagen etter jeg postet her. Han har reist på ferie og vil gjerne møte meg når han kommer hjem.. jatakk 😊

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...