Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Jeg prøver å holde et moderat kalori underskudd, har ca 5 kg for mye. Jeg spiser generelt veldig sunt, all mat lages fra bunn, ingen tilsetningsstoffer, ikke noe sukker, ikke brød/korn. Spiser godt med proteiner, sunt fett og masse grønnsaker. For eksempel til lunsj i dag ble det stekt egg, tre baconskiver, ca 100 g blomkål, ca 50 g cherrytomater + noen spiseskjeer mager cottage cheese. Følte meg ikke mett etterpå og metthetsfølelsen kom ikke etter en stund heller. Sulten gnager videre til neste måltid. Stort sett eneste måltid jeg blir mett er middag. Da spiser jeg for eksempel en laksefilet eller kyllingfilet med masse grønnsaker. Men kan jo ikke lage meg middag til hvert måltid, ikke spesielt praktisk heller. Jeg spiser også forholdsvis ofte, 3 timer mellom måltidene. Noen som har hatt det sånn? Hva var løsningen? Anonymous poster hash: 4dde0...579
Gjest Minnieropptatt Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Hvor mye vann drikker du? Jeg kan spise mengder med mat uten å bli mett hvis jeg ikke drikker nok.
Ylva og Mathilde Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Suppe! Mykner en løk og en hvitløk i litt oliven/rapsolje, har oppi en brokkoli, pose spinat, pose grønnkål eller nepeblader, litt buljong eller fond, chili og vann. lar det mykne og kjører med stavmikser (dette er to porjoner). krydder til smak, og så ett eller to hardkokte egg og litt revet parmesan på toppen. STAPPMETT! Og jeg sliter generelt med å bli mett.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Hvor mye vann drikker du? Jeg kan spise mengder med mat uten å bli mett hvis jeg ikke drikker nok. Drikker masse vann og te uten koffein, og tisser i ett kjør så tror ikke jeg drikker for lite Anonymous poster hash: 4dde0...579
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Suppe! Mykner en løk og en hvitløk i litt oliven/rapsolje, har oppi en brokkoli, pose spinat, pose grønnkål eller nepeblader, litt buljong eller fond, chili og vann. lar det mykne og kjører med stavmikser (dette er to porjoner). krydder til smak, og så ett eller to hardkokte egg og litt revet parmesan på toppen. STAPPMETT! Og jeg sliter generelt med å bli mett. Takk, dette må testes! Anonymous poster hash: 4dde0...579
Ylva og Mathilde Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Takk, dette må testes! Anonymous poster hash: 4dde0...579 Funker bra å bytte ut det grønne med et par bokser tomat, og noen skiver stekt chorizo pluss egg også.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Funker bra å bytte ut det grønne med et par bokser tomat, og noen skiver stekt chorizo pluss egg også. Takk Noen andre som har flere tips? Anonymous poster hash: 4dde0...579
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Bønner metter godt. Og hvorfor ikke ha middagsrester til lunsj? Lag litt ekstra middag, sett restene i kjøleskapet og spis dagen etter. Både kylling og laks kan stekes og varmes opp neste dag. Så kan du bare lage en ny salat til. Anonymous poster hash: 2900f...142
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 Legg ei brødskive under egget så er nok mye gjort Anonymous poster hash: 5c9d4...1cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå