Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 http://m.side2.no/underholdning/liz-ble-hanet-for-denne-bryllupskjolen/3423241057.html Unødvendig å trakassere folk for dårlig smak. Men altså, "jeg valgte denne kjolen fordi det var så varmt"?! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 24642...d8d
Ylva og Mathilde Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Pussig oppførsel fra andre gjester. Synes jo det er spesielt å gå i en kjole man ikke trenger å trekke opp eller ned for å utføre en gynekologisk undersøkelse eller mammografi, og ville vel heller tenkt at det var mer avkjølende med en lang, luftig kjole, men man hetser ingen uansett.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Vel, dama er lekker og kan definitivt gå med en slik kjole. Men den var utrolig smakløs, selv for en bytur. Jeg har aldri forstått meg på kvinner som må gå med minimalt med klær. Jeg synes det blir litt trist på en måte. Virker som de trenger å få bekreftelser. Å mobben noen for dårlig smak og dømmekraft er helt hinsides. Og som jeh sa, dama er jo kjempe flott i kroppen. Anonymous poster hash: 40181...cc8
Daquiry Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Vel, hun er latterlig smakløs syns jeg, men å bli hetset er ikke ok.
Millamelis Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Vel, hun er latterlig smakløs syns jeg, men å bli hetset er ikke ok. Så å si at hun er "latterlig smakløs" på nett, er ikke å hetse? Jeg bare spør.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Synes ikke noe om at hun ble hetset men synes det er et utrolig dårlig valg med tanke på kjole og anledningen. Jeg hadde blitt irritert hadde jeg vært bruden og noen dukket opp i en sånn kjole uansett hvor flott kroppen er. Hun er flott men hun har mange flotte kjoler som hadde passet mye bedre til bryllupet enn den hun brukte der. Anonymous poster hash: 4af13...7f5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Vel altså hetsing er vel ikke ok men lets face it hun gikk ikke med den fordi det var varmt.... Hun ville vise seg frem, og akuratt i bryllup er det unødvendig. På byen for å få napp/ rundt en strippestang ok. Men ikke i bryllup.... Anonymous poster hash: d3411...c5a
Daquiry Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Så å si at hun er "latterlig smakløs" på nett, er ikke å hetse? Jeg bare spør. Forskjell på å diskutere en kjole på nett kontra å si det til henne.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 Ikke greit at hun ble hetset og helt drikke på. Men hun burde ha skjønt at som gjest i et bryllup er det ikke hennes dag og vise seg frem på. Regel nummer én, ikke stjel oppmerksomhet fra bruden. Anonymous poster hash: e8864...be6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 Wow..den var tacky og upassende for bryllup. Korte coctailkjoler er som regel ikke passende. Gjennomsiktige kjoler er aldri ok, bryllup eller ei Anonymous poster hash: 0d961...85d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 Forskjell på å diskutere en kjole på nett kontra å si det til henne. HUN ER er et personangrep. Ta deg sammen Anonymous poster hash: b004b...49f
Gjest Antarctica Skrevet 5. juli 2016 #12 Skrevet 5. juli 2016 Det var langt over streken for hva det er ok å vise seg offentlig i; det er jevngodt med blotting. Men nå har hun i alle fall fått den oppmerksomheten hun søkte, siden hun fikk for lite i selve bryllupet sørget hun for å skaffe seg det på nett. Da bør alle være fornøyde...
Millamelis Skrevet 5. juli 2016 #13 Skrevet 5. juli 2016 Forskjell på å diskutere en kjole på nett kontra å si det til henne. Det er jo ikke det? Du skriver noe negativt om noen, det er like mye hets det, vil jeg påstå.. Det er jo akkurat det den saken handlet om; å slutte å være så slemme med hverandre - også på nett 👍
Gjest Antarctica Skrevet 5. juli 2016 #14 Skrevet 5. juli 2016 Det er jo ikke det? Du skriver noe negativt om noen, det er like mye hets det, vil jeg påstå.. Det er jo akkurat det den saken handlet om; å slutte å være så slemme med hverandre - også på nett 👍 Å klapse en bryllupsgjest på rumpa er vel noe LITT annet enn å kommentere et klesplagg på et bilde.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #15 Skrevet 5. juli 2016 Det ser ut som om hun har snurret litt clingfilm rundt seg og tapet den fast med oransje teip. Latterlig kjolevalg i bryllup Anonymous poster hash: ab4c7...d5d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #16 Skrevet 5. juli 2016 Hadde hun hatt litt bedre sosiale antenner så hadde hun unngått dette. At hun ikke forstår det er jo egentlig bare trist. Hadde hun sagt "jeg bommet totalt på uskrevne regler for bryllup, det innser jeg, men det er likevel ikke greit at voksne trakasserer pga. påkledning" - da hadde jeg støttet henne fullt ut. Anonymous poster hash: e41a9...c71
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #17 Skrevet 5. juli 2016 http://m.side2.no/underholdning/liz-ble-hanet-for-denne-bryllupskjolen/3423241057.html Unødvendig å trakassere folk for dårlig smak. Men altså, "jeg valgte denne kjolen fordi det var så varmt"?! Anonymous poster hash: 24642...d8d Ikke ok at folk hetser henne, men hun hadde faktisk fått tilsnakk om det var mitt bryllup. Kjolen er på ingen måte passende. Anonymous poster hash: f51d9...2b5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #18 Skrevet 5. juli 2016 Kjole? Det der er da virkelig ingen kjole! Anonymous poster hash: ff1e5...13e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #19 Skrevet 5. juli 2016 Vel, hun er latterlig smakløs syns jeg, men å bli hetset er ikke ok.DU hetser hun nå! Anonymous poster hash: 84bc0...eac
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #20 Skrevet 5. juli 2016 Å bli hetset på nett har hun jo bedt om selv ved å legge ut det bilde da, eller trodde hun seriøst etter reaksjonene hun fikk i bryllupet at reaksjonene på nett skulle bli bedre? Total skivebom, man møter ikke opp i et bryllup kledd som en prostituert, og om hun trodde alle trollene på nett skulle ta hennes parti i denne saken har hin bommet fullstendig en gang til..... Anonymous poster hash: 78ad8...01b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #21 Skrevet 5. juli 2016 DU hetser hun nå! Anonymous poster hash: 84bc0...eac Åååh! Hold kjeft! Anonymous poster hash: d3846...1d4
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #22 Skrevet 5. juli 2016 Det var langt over streken for hva det er ok å vise seg offentlig i; det er jevngodt med blotting. Men nå har hun i alle fall fått den oppmerksomheten hun søkte, siden hun fikk for lite i selve bryllupet sørget hun for å skaffe seg det på nett. Da bør alle være fornøyde... Kunne ikke sagt det bedre selv! 👏👐 Anonymous poster hash: d3846...1d4
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #23 Skrevet 5. juli 2016 Vil le litt, ho(e), ho(e), ho(e) Anonymous poster hash: aa3cc...c67
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #24 Skrevet 5. juli 2016 Det er i alle fall en kjole jeg ville skydd som pesten i en hetebølge. Å si at hun valgte å tre seg inn i en tettsittende kondomkjole på grunn av varmen blir for dumt. Dama ser strålende ut, og ville vært vakker i en mer klassisk kjole. Less is more. Men dette ble for dumt. Anonymous poster hash: 91700...6ec
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #25 Skrevet 5. juli 2016 Hun ser fantastisk ut. Guri jeg blir så glad jeg, når det blir side opp og side ned om en kjole... da er verden god da! Ingen bekymringer... Og alle er i lala land... FANTASTISK! En god dag til dere alle! Anonymous poster hash: e7e31...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå