Gå til innhold

er det andre butikker enn HM som selger mammaklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker ikke på disse babybutikkene da noe er litt vel dyrt.

Takk for svar☺

Anonymous poster hash: a1b07...2e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke av kjedebutikkene nei (som jeg har sett). Men f.eks Lindex og Kappahl har "pluss size"-avdeling hvor de har en del vide klær (er vel mest aktuelt hvis du er litt stor fra før da). Ellers så finner du jo endel på nett, f.eks mamalicious.no. Stormberg har visst også mammaklær (tur/trening).

Anonymous poster hash: 75ed3...f68

Skrevet

Var det jeg regnet med, er litt synd. Får se litt mer på nettet. Takk for svar☺

Hi

Skrevet

Har ikke Lindex mammaklær lenger? Hadde når jeg gikk med mine. Ellers er Ellos og LaReoute greie å sjekke, ikke så dyrt der.

Skrevet

Lindex har mammaklær men få av av butikkene som har fysisk i butikk. 

Ellers har du ellos.no

Zalando

Mamalicious.no 

Skrevet

Takk for svar og råd☺ syns det alltid er greit å prøve klær før jeg kjøper.

Hi

Skrevet

Jeg har gått gravid fire ganger og blitt svær alle gangene (er normalvektig, men har fått enorm mage). Første gangen letet jeg veldig etter mammaklær, de andre gangene gadd jeg ikke. Du kan faktisk bruke helt vanlige klær, spesielt på overkroppen. Bare kjøpt klær med stretch, kanskje litt større størrelse enn vanlig og med litt lengde. Topper som er skåret rett under bysten og normalt ville rukket deg ned til lårene f.eks. er supre. Av bukser finnes det massevis nå om sommeren i tynne stoffer (lin f.eks) med brede strikk i livet. Disse kan du enkel bare brette under magen, eller bruke tights om du er komfortabel med det. Jeg bukte masse linbukser som jeg brettet under magen, selv da jeg var høygravid. Null problem og veldig behagelig :)

Anonymous poster hash: 23c83...927
Skrevet

Jeg har gått gravid fire ganger og blitt svær alle gangene (er normalvektig, men har fått enorm mage). Første gangen letet jeg veldig etter mammaklær, de andre gangene gadd jeg ikke. Du kan faktisk bruke helt vanlige klær, spesielt på overkroppen. Bare kjøpt klær med stretch, kanskje litt større størrelse enn vanlig og med litt lengde. Topper som er skåret rett under bysten og normalt ville rukket deg ned til lårene f.eks. er supre. Av bukser finnes det massevis nå om sommeren i tynne stoffer (lin f.eks) med brede strikk i livet. Disse kan du enkel bare brette under magen, eller bruke tights om du er komfortabel med det. Jeg bukte masse linbukser som jeg brettet under magen, selv da jeg var høygravid. Null problem og veldig behagelig  :)

Gjorde det samme som deg :)

Anonymous poster hash: e3503...a87

Skrevet

Vet ikke. Bare kjøpt på hennes. Kjøper topper i både mummy og litt store størrelser i lange topper. Går bare i gravid tights , joggebukse og jeans fra hm.

Anonymous poster hash: 8242d...bb0

Skrevet

Jeg har gått gravid fire ganger og blitt svær alle gangene (er normalvektig, men har fått enorm mage). Første gangen letet jeg veldig etter mammaklær, de andre gangene gadd jeg ikke. Du kan faktisk bruke helt vanlige klær, spesielt på overkroppen. Bare kjøpt klær med stretch, kanskje litt større størrelse enn vanlig og med litt lengde. Topper som er skåret rett under bysten og normalt ville rukket deg ned til lårene f.eks. er supre. Av bukser finnes det massevis nå om sommeren i tynne stoffer (lin f.eks) med brede strikk i livet. Disse kan du enkel bare brette under magen, eller bruke tights om du er komfortabel med det. Jeg bukte masse linbukser som jeg brettet under magen, selv da jeg var høygravid. Null problem og veldig behagelig :)

Dette fungerte ikke for meg. Stor mage men la på med lite ellers. Vanlig tøy i større str ble helt feil og var hverken behagelig eller pent.

Anonymous poster hash: dcc2d...5d0

Skrevet

Stormberg har! Det er jo turtøy og sånt, men jeg bodde i den fleecejakka i mange måneder! Og utebuksa var vel verdt pengene, brukt fra oktober til april eller noe.

Skrevet

Jeg bestilte på asos.com. Nydelige kjoler, gensere og bukser til en fornuftig pris siden de ofte har gode salg. Anbefales :) Bare husk tollgrensa :)

Skrevet (endret)

Kjøper kjoler, leggings og topper på Ebay og Ellos. De mest behagelige og flatterende kjolene fant jeg på Ebay (fra Kina) til ca 80 kr inkludert frakt :)

Endret av Froggi83
Skrevet

På Babyshop hadde de 30, 50 og 70% på masse ammeklær og ammebher.

Anonymous poster hash: f8329...5b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...