Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Vi har aldri vært noen pratere. Begge er konfliktsky. Derfor har vi nesten aldri kranglet heller. Vært sammen i 13 år. Problemer skyves bare under teppet. Gikk gjennom en ekteskapskrise for noen år siden. Har ikke hatt sex med hverandre på snart 6 år. Vi har løst dette med at vi har åpent forhold. Jeg har meg med andre, men jeg aner faktisk ikke hva han gjør. Jeg tror han egentlig går og håper på at ting vil ordne seg for oss. Jeg derimot, er helt ferdig med han. Er veldig klar på at jeg aldri kommer til å ha sex med han igjen eller bli gammel sammen med han. Han har selv sagt til kompiser at vi bare er sammen pga barna. Og det stemmer. Vi samarbeider veldig godt i hverdagen. Men nå har jeg kommet dit at jeg vil fortelle han at jeg aldri kommer til å ha sex med han igjen og at han må slutte å håpe (hvis han i det hele tatt gjør det). Har prøvd i flere dager nå, men jeg får det ikke uuuuuut!!!!! What to do?? Anonymous poster hash: 63bf8...9d0
Kakao1234 Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Anbefaler å kjøpe en sånn Fuelbox! Parversjonen. Har vært litt lite kjærestetid her i heimen og dårlig kommunikasjon siden vi fikk barn i vinter, så bestilte en sånn boks etter anbefaling fra ei venninne. Helt supert! Slo av alle skjermer, åpnet en flaske vin og bare snakket i mange timer nå sist helg. Anbefales!
Daquiry Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Her må du bare hoppe i det, av respekt for både han og deg selv.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Anbefaler å kjøpe en sånn Fuelbox! Parversjonen. Har vært litt lite kjærestetid her i heimen og dårlig kommunikasjon siden vi fikk barn i vinter, så bestilte en sånn boks etter anbefaling fra ei venninne. Helt supert! Slo av alle skjermer, åpnet en flaske vin og bare snakket i mange timer nå sist helg. Anbefales! Jøss! Wow, leste om den nå. Aldri hørt om før, men tror det kunne vært noe for oss. Takk for tips. 😊 HI Anonymous poster hash: 63bf8...9d0
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Her må du bare hoppe i det, av respekt for både han og deg selv. Ja, jeg vet egentlig det... ☺️ HI Anonymous poster hash: 63bf8...9d0
Daquiry Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Ja, jeg vet egentlig det... ☺️ HI Anonymous poster hash: 63bf8...9d0 Vet hvordan du har det, har det veldig vanskelig hjemme selv.... Tenkte faktisk å sende linken i innlegget over til min mann, kanskje det kan redde noe hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Vet hvordan du har det, har det veldig vanskelig hjemme selv.... Tenkte faktisk å sende linken i innlegget over til min mann, kanskje det kan redde noe hvertfall! Huffda... Utrolig kjedelig å ha det sånn. Preger jo ganske mye av livet for å si det sånn. HI Anonymous poster hash: 63bf8...9d0
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Jøss! Wow, leste om den nå. Aldri hørt om før, men tror det kunne vært noe for oss. Takk for tips. HI Anonymous poster hash: 63bf8...9d0 [/acronym Bestilte den selv nå, som jeg lete om den her. Blitt veldig lite kjærestetid etter vi fikk vår datter. Kanskje denne boksen kan være en berikelse for oss Takk for tips! Anonymous poster hash: 284b1...448
Kakao1234 Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 Bestilte den selv nå, som jeg lete om den her. Blitt veldig lite kjærestetid etter vi fikk vår datter. Kanskje denne boksen kan være en berikelse for oss Takk for tips! Anonymous poster hash: 284b1...448 Vi ble positivt overrasket iallefall! 😊 Synes den var litt dyr, men det hjalp oss kjempegodt med å sette igang pratingen iallefall. Fikk snakket om ting vi aldri tar oss tid til å snakke om i en hektisk hverdag. 😊
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 Vi ble positivt overrasket iallefall! 😊 Synes den var litt dyr, men det hjalp oss kjempegodt med å sette igang pratingen iallefall. Fikk snakket om ting vi aldri tar oss tid til å snakke om i en hektisk hverdag. 😊Hva er eksempel på spørsmål? I utgangspunktet syns jeg sånne ting virker veldig kleint. Men kanskje det ikke er det? Anonymous poster hash: a8ae8...3d0
Kakao1234 Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 Hva er eksempel på spørsmål? I utgangspunktet syns jeg sånne ting virker veldig kleint. Men kanskje det ikke er det? Anonymous poster hash: a8ae8...3d0 Sjekk ut fuelbox.no, så får du eksempler på spørsmål, samt en video som viser hvordan man kan gjøre det. 😊
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #12 Skrevet 5. juli 2016 Sjekk ut fuelbox.no, så får du eksempler på spørsmål, samt en video som viser hvordan man kan gjøre det. 😊Takk. Jeg kikket. Superduperkleint! Anonymous poster hash: a8ae8...3d0
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #13 Skrevet 5. juli 2016 Jeg bestilte vi prater i grunnen godt men alltid gøy med litt nye input i hverdagen. Takk for tips (og beklager evt avsporing i tråden..) Anonymous poster hash: 92058...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå