Gå til innhold

"Venninne" som har behov for å kommentere

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Vekt og kosthold mitt hver gang møtes . Jeg alltid gått opp og ned , og nå på opp siden . Vi er sjelden sammen , men hver gang møtes eller snakkes kommenterer hun. Jeg veit det jo , men hva får noen tii å tro de eier kroppen min ? Vi er ikke nære venner, så er ikke det . Skal sies hun lagt på seg selv også .

Anonymous poster hash: 65c04...424

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Da "informerer" du henne så klart om det!

Slenger ut "à propos vekt, du har jo også forandret deg litt..."

Skrevet

Sykt irriterende.

Jeg har slitt en del med akne i ansiktet. Hver eneste gang vi møttes måtte hun kommentere det! Og hadde til og med medisin til meg en gang, som var på resept. Hun jobbet i legemiddelbransjen.

Jeg skjemtes virkelig over kvisene, og var ekstremt flau. Ble faktisk ikke bedre av at hun alltid måtte kommentere det. 😡

Tror nesten du bare må si fra.

Anonymous poster hash: 98f59...fb4

Skrevet

Da sier du bare, "jammen, det kan jo ikke være så effektivt. Det virker jo tydeligvis ikke for deg."

Skrevet

Da sier du bare, "jammen, det kan jo ikke være så effektivt. Det virker jo tydeligvis ikke for deg."

He he takk 😘 Den fikk meg til å le ❤️ Skal forsøke den :)

Anonymous poster hash: 77793...153

Skrevet

Fristende å spørre "plages du mye med at du har så dårlige sosiale antenner?", eller "er det deilig å være ekspert på andres liv?".

Skrevet

Sykt irriterende.

Jeg har slitt en del med akne i ansiktet. Hver eneste gang vi møttes måtte hun kommentere det! Og hadde til og med medisin til meg en gang, som var på resept. Hun jobbet i legemiddelbransjen.

Jeg skjemtes virkelig over kvisene, og var ekstremt flau. Ble faktisk ikke bedre av at hun alltid måtte kommentere det. 😡

Tror nesten du bare må si fra.

Samme personen vi kjenner ? For i forhold til vekta skal hun også alltid kommentere acne . Og komme med produkter ;)

Skrevet

Samme personen vi kjenner ? For i forhold til vekta skal hun også alltid kommentere acne . Og komme med produkter ;)

Haha, ja kanskje det?? 😊

Skrevet

Fristende å spørre "plages du mye med at du har så dårlige sosiale antenner?", eller "er det deilig å være ekspert på andres liv?".

Ja kanskje det vil hjelpe :) sosiale antenner er ikke hennes sterkeste side . Men ikke lyst komme med eksempler for vil ikke henge hun ut heller .

Skrevet

Jeg tror det er en måte å holde folk nede på. Jeg har også en venninne som kan kommentere mine "lyter" som jeg ikke kan gjøre noe med. Og det pakkes inn som noe hyggelig, som: "man kan nesten ikke se at du har den (enorme) føflekken lenger". Eller, nå er jo ikke strekkmerkene dine så tydelig. Du kan lett gå i bikini nå!

Om det ikke var tydelig, hvorfor kommentere det da? Det er jo åpenbart for å påpeke at jeg har noen ting på kroppen som burde skjules.

Anonymous poster hash: da483...812

Skrevet

Jeg tror det er en måte å holde folk nede på. Jeg har også en venninne som kan kommentere mine "lyter" som jeg ikke kan gjøre noe med. Og det pakkes inn som noe hyggelig, som: "man kan nesten ikke se at du har den (enorme) føflekken lenger". Eller, nå er jo ikke strekkmerkene dine så tydelig. Du kan lett gå i bikini nå!

Om det ikke var tydelig, hvorfor kommentere det da? Det er jo åpenbart for å påpeke at jeg har noen ting på kroppen som burde skjules.

Det er jo trist , for begge parter egentlig . Her om dagen var kommentaren fra hun , hadde jeg ikke trent så mye hadde jeg nok vært like stor som deg . Eh... Jo takk ...

Skrevet

Hun tangerer altså Jokkes udødelige "du svetter ikke mye til å være så feit". Det er ikke særlig sjarmerende utenfor tegneserier...

Anonymous poster hash: 65ca8...ebc

Skrevet

Hun tangerer altså Jokkes udødelige "du svetter ikke mye til å være så feit". Det er ikke særlig sjarmerende utenfor tegneserier...

Anonymous poster hash: 65ca8...ebc

Forstår bare ikke hvorfor folk har behov for å kommentere andre :/

Skrevet

Ja kanskje det vil hjelpe :) sosiale antenner er ikke hennes sterkeste side . Men ikke lyst komme med eksempler for vil ikke henge hun ut heller .

Det er fristende å spørre: Hvorfor ikke?

Hun henger ut deg hver gang dere møtes, så hun har tydeligvis ikke slike skrupler.

En annen innfallsvinkel er selvsagt den seriøse: "Vet du, dette kommenterer du hver eneste gang vi møtes og det sårer meg. >Jeg vil at du skal slutte å snakke om det, for jeg liker det ikke. Det får meg til å føle meg liten og mindreverdig, selv om det sikkert ikke er hensikten din."

Skrevet

Det er jo trist , for begge parter egentlig . Her om dagen var kommentaren fra hun , hadde jeg ikke trent så mye hadde jeg nok vært like stor som deg . Eh... Jo takk ...

Huff! Den er lei. Snakk om å tråkke på folk på frekt vis

Skrevet

Det er fristende å spørre: Hvorfor ikke?

Hun henger ut deg hver gang dere møtes, så hun har tydeligvis ikke slike skrupler.

En annen innfallsvinkel er selvsagt den seriøse: "Vet du, dette kommenterer du hver eneste gang vi møtes og det sårer meg. >Jeg vil at du skal slutte å snakke om det, for jeg liker det ikke. Det får meg til å føle meg liten og mindreverdig, selv om det sikkert ikke er hensikten din."

Ser poenget ditt , men vil ikke såre hun heller :/ tilfelle noen kjenner hun igjen. Vil ikke synke ned på nivået hennes :/

Skrevet

Huff! Den er lei. Snakk om å tråkke på folk på frekt vis

Ja helt ærlig hadde jeg lyst å stoppe bilen å sette hun av , men prøver unngå henne nå. Har en avtale jeg må møte opp på . ( pga bursdag ) men da holde jeg lav profil etterpå . Hvis ikke får jeg vel enda mer dårlig selvtillit , hvis hun holde på sånn åpnet . Hva sier folk bak ryggen min /:

Skrevet

Tenkte først at jeg ikke skulle bry meg om dette her , men merker jeg egentlig skuffa og lei meg Idag over hvordan andre kan holde på , å tro de gjør deg en tjeneste

Skrevet

Har også HATT en venninne som stadig måtte kommentere utseendet mitt, sminken, vekten etc

Nå er jeg ikke overvektig og flink til å sminke meg, hun pakket det også alltid inn som noe positivt, men jeg skjønte jo at det ikke var hyggelig ment.

Slik folk er generelt usikre på eget utseendet og overdrevet opptatt av andres.

Jeg kuttet kontakten med henne og er glad for å slippe slike kommentarer.

Jeg har et speil og lurer jeg på noe, så spør jeg!

Skrevet

Har også HATT en venninne som stadig måtte kommentere utseendet mitt, sminken, vekten etc

Nå er jeg ikke overvektig og flink til å sminke meg, hun pakket det også alltid inn som noe positivt, men jeg skjønte jo at det ikke var hyggelig ment.

Slik folk er generelt usikre på eget utseendet og overdrevet opptatt av andres.

Jeg kuttet kontakten med henne og er glad for å slippe slike kommentarer.

Jeg har et speil og lurer jeg på noe, så spør jeg!

Ja sant :) snakka med en annen venninne Idag da jeg måtte blåse det ut, og hun mente jeg burde kutte ut :) bare lar det fade ut...

Skrevet

Asbergers?

Anonymous poster hash: a293d...5b2

Skrevet

Asbergers?

Anonymous poster hash: a293d...5b2

Nei , bare mangler antenner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...