Gå til innhold

Hvor mye vokser en kattunge på 3 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart få en kattunge men ingen tenkte på at det var ferie og at vi skal bort..Men hun vi skal få den av sa den kunne bo der til vi hadde vært på ferie..Men da blir den 3 uker eldre men blir den veldig stor på den tida? Evt går det an å ha den på kattepensjonat mens vi er borte?

Anonymous poster hash: 43662...acf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du skal få en kattunge for så å sette den rett inn på et kattepensjonat. Da er det mye, mye bedre å la den være hos oppdretter til dere kommer tilbake fra ferie. Den trenger ikke flere oppbrudd og nye steder enn helt nødvendig.

Skrevet

Nei, den blir ikke mye større, ville heller hatt den i vante omgivelser, enn å stresse den med pensjonat. Ene katten min gikk ned 1½ kilo i løpet av 14 dager på pensjonat, stressrøytet som et uvær, og ville ikke snakke med meg på 1 måned etterpå.

Husk å kastrere og chippe før du slipper den ut første gang!

Skrevet

Ville absolutt latt den være hos oppdretter til dere kommer fra ferie, å ta den hjem for så å sette den på pensjonat kan gjøre den veldig utrygg.

Det er fremdeles en liten kattunge om 3 uker, selv om de selvfølgelig vokser også. Den blir ikke voksen på 3 uker.

Anonymous poster hash: 49f29...975

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...