Gå til innhold

Viss flyet mitt går 06.30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når må man være på flyplassen da? Vi har 2 kolli å barnevogn å skjekke inn.

(Vi skal bare til Oslo,så det er ikke utenlandsk)

Skjønner ikke om vi burde bære der km 05.00

Eller om det er greit med 05.30

Anonymous poster hash: 303f3...226

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvilken flyplass (en del småflyplasser åpner knappest lengre før enn 45 minutt). Det står som regel på bilettene.

Anonymous poster hash: 0ee6e...f6e

Skrevet

I prinsippet to timer før men du bør beregne 1 1/2t. Ofte går det mye fly på morgenen, kø i sikkerhetskontrollen. Spesialbagasje skal leveres ett annet sted. Plutselig kan uforutsette ting skje. Er så slitsomt med folk som beregner 5min i innsekkingskø med ett fly som går om 20min. Ikke alltid de rekker det å da får de skylde seg selv.

Anonymous poster hash: 26451...06d

Skrevet

Når de åpner helt ærlig, finn ut når de åpner og vær der for da. Som regel så reiser jeg utenlands og da pleier jeg å være på plass kl.4-4.30 når flyet reiser såpass tidlig. 

Anonymous poster hash: b3f68...158
Skrevet

Kommer an på hvilken flyplass (en del småflyplasser åpner knappest lengre før enn 45 minutt). Det står som regel på bilettene.

Norwegian :P

Skrevet

Når de åpner helt ærlig, finn ut når de åpner og vær der for da. Som regel så reiser jeg utenlands og da pleier jeg å være på plass kl.4-4.30 når flyet reiser såpass tidlig.

Anonymous poster hash: b3f68...158

Ja innskjekkningen åpner 2 timer før flyet går.. Men syns det er veldig tidlig å komme før. Men vil jo heller ikke være forsinket.

Skrevet

Ja, hvis du flyr med Norwegian bør du beregne veldig god tid, de er kjempestrenge på at du må være der tidsnok, og du risikerer å måtte kjøpe nye billetter hvis du er for sen.

Og det er bedre å starte dagen med å vente litt med hvilepuls på flyplassen enn å stresse håret av seg :P

Skrevet

Hvis

Anonymous poster hash: e482b...0c1

Skrevet

Hvis

Anonymous poster hash: e482b...0c1

Viss er lov her. Selv om det ser langt bedre ut med hvis enn viss. 

Anonymous poster hash: 27c9c...b00

Skrevet

Hvilken flyplass er det? F.eks. i Molde så er flybussen timet slik at alle passasjerene kommer en knapp halvtime før avgang. Det er typ én flyplassansatt og null stress. Men på en litt større flyplass bør dere være der 1,5 time før.

Anonymous poster hash: 004b5...882

Skrevet

Norwegian :P

Norwegian er ikke en flyplass. 

Skrevet

Spørs om flyet går i det hele tatt..

Skrevet

Med barn ville jeg vært der 1.5t før avgang, alene hadde det holdt godt med en time.

Skrevet

Jeg flyr mye innenlands med norwegian, Widerøe og sas. Flyr mellom småflyplass og gm. Er der en time før. Også når jeg flyr med barn.

Skrevet

Hvilken flyplass er det? F.eks. i Molde så er flybussen timet slik at alle passasjerene kommer en knapp halvtime før avgang. Det er typ én flyplassansatt og null stress. Men på en litt større flyplass bør dere være der 1,5 time før.

Da ville jeg ha tatt flybussen som gikk en time før,så det ikke blir så mye stress. Min erfaring er mange reisende i kø og da trenger en god tid.

Skrevet

Ja, hvis du flyr med Norwegian bør du beregne veldig god tid, de er kjempestrenge på at du må være der tidsnok, og du risikerer å måtte kjøpe nye billetter hvis du er for sen.

Og det er bedre å starte dagen med å vente litt med hvilepuls på flyplassen enn å stresse håret av seg :P

Tusen takk fot svar :D ja da får vi komme tidlig :)

Skrevet

Norwegian er ikke en flyplass.

Nei trodde du det da?

Skrevet

Da ville jeg ha tatt flybussen som gikk en time før,så det ikke blir så mye stress. Min erfaring er mange reisende i kø og da trenger en god tid.

Vi bor 5 minutter unna flyplassen, så vi tar taxi :)

Skrevet

Da jeg var der gikk det bare noen få fly om dagen, så den forrige flybussen gikk typ seks timer før. Det var ingen kafé eller noe der, bare et toalett, noen benker og én koffertscannemaskin. Ikke et sted man tilbringer tid. Hvert fly tok bare noen få passasjerer, så det ble ikke noe kø.

Skrevet

Nei trodde du det da?

Nei, men det kunne virke som om du svarte på spørsmålet om hvilken flyplass det var da du skrev Norwegian. Jeg skjønner nå at du egentlig geipet til det faktum at du skal fly med Norwegian (som sett i lys av siste ukes hendelser kan vise seg å være risikofylt).

Hvilken flyplass skal du reise fra?

Er det Molde, så holder det i massevis med en time. I hvert fall viss dere er to voksne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...