Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Kom tilfeldigvis over artikkel fra den Svalbard ulykken og leste den. Om han som trodde han hadde mistet sin samboer, 2 år gamle datter og deres baby.. Om de som mistet sin 2 åring og hadde begge døtrene på sykehus, de som mistet sin pappa.. Livet er så urettferdig. ' Anonymous poster hash: cf4f4...c16
LillePunk Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Etter jeg ble gravid og fikk barn sitter tårene veldig løst. Og verden er blitt så mye mer grusom enn det den var tidligere... Det gjør fysisk vondt å høre/lese om mennesker som lider, spesielt barn. Så ja, blir noen tårer i løpet av ei uke om jeg ikke skjermer meg helt fra omverdenen.
februarprins2013 Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 jeg var aldri så følsom før,men etter at sønnen min ble født 3,5 år siden, griner jeg for nesten alt
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 jeg griner for alt..men når det er noe som er virkelig seriøst.alvorlig trist så er det nesten som jeg har lyst til å le..aner ikke hva det kommer av..mulig det er fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal reagere.synes det er vanskelig. for er jo ikke sadist liksom: ) Anonymous poster hash: d6d2f...f3e
Appelsinpiken Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 Griner av alt. Bøker, tvserier, barnekor, diskusjoner med mannen... Griner både når jeg blir sint og når jeg blir rørt. Er litt flaut faktisk..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Jeg griner veldig lett! På skolen vår var det kun tre elever på hele skolen som kom opp til eksamen å jeg var selvsagt en av de. Da da trengte jeg 10 minutter for meg selv pga jeg gråt sånn. Ja det høres skikkelig teit ut å gråte for noe sånt men det føltes som verdens undergang. Muntlig eksamen er en av mine største frykter ettersom jeg bare ikke takler sånne situasjoner. Har også sluttet å lese avisen og se på nyhetene for jeg blir helt deprimert av å høre hvor fæl verden vi lever i. Det går altfor sterkt inn på meg så må bare holde meg unna. Så også filmen " kule kidz gråter ikke" å jeg gråt lenge lenge etterpå. Anonymous poster hash: 261a9...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå