Gå til innhold

Er mørk/brunette - bli blond?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var liten var jeg blond, men ble gradvis mørkere.

Da jeg var 15 hørte jeg noen omtale meg som "hun mørke" (bestevenninnen min var blond så da mente de meg), og da gikk det opp for meg at jeg hadde blitt mørk/brunette.

Det har jeg levd godt med i alle år, syns jeg egentlig kler dette beste (var litt småblond for noen år siden i en periode).

Nå har det seg slik at jeg har arvet min fars tidlig grå - gen. Fant det første grå håret da jeg var 20 og nå er jeg godt opp i 40-åra og har nok egentlig veldig grått hår, bare at jeg farger det.

Det er veldig stress, for det vokser så fort og bare halvannen uke etter at jeg har farget det, kommer det en sølvstripe oppe i skillen.

Så jeg lurer rett og slett på om jeg gradvis skal bli litt me rblond igjen, så den etterveksten ikke blir så sinnssykt tydelig så fort. Er et veldig teit? Tror dere folk kommer til å reagere veldig?

Jeg har liksom alltid vært litt sånn mørk og mystisk, så det blir kanskje veldig rart? Og stygt?

Anonymous poster hash: 30471...84b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 74b11...a17

Skrevet

Det er min plan også. Fikk mammas grått hår-gener og begynner å bli sølvrev i alder av 34... Resten av håret mitt er nesten svart, så det synes godt!

Anonymous poster hash: 12c98...7dc

Skrevet

Det er min plan også. Fikk mammas grått hår-gener og begynner å bli sølvrev i alder av 34... Resten av håret mitt er nesten svart, så det synes godt!

Anonymous poster hash: 12c98...7dc

Ja, så det er kanskje ikke så dumt?

Hadde du gjort det gradvis eller bare plutselig kommet på jobb en dag og vært blond?

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Ja, så det er kanskje ikke så dumt?

Hadde du gjort det gradvis eller bare plutselig kommet på jobb en dag og vært blond?

Det blir nok over natta, har ikke så god råd. Må bli ennå litt gråere først 😑

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...