Gå til innhold

2 åring.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Istad sto hun og sparket på esken vi har katten oppi. Ba henne slutte, for man skal være snill med dyr. Sparket altså på eska, men ikke dyret - men allikevel.. 2 ganger sparket hun og jeg sa hvis hun sparket en tredje gang mot katta setter jeg henne på gangen, og det gjorde jeg. Nå hyler hun. Er så DRITTLEI av denne daglige trassingen og kampene hver dag!!!!!! Andre ting hun gjør er å slå på tv'n så den nesten ramler ned, river ned saker fra bokhylla, rører peisovnen i stua og åpner døren der når hun vet hun kan klemme fingrene (gjort det før). 2 år, 3 mnd. 

Anonymous poster hash: ca79c...089
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett og prat til henne ( sett deg ned slik at du kommer i hennes høyde) få blikk kontakt og ikke bruk mange ord.

Vær konsekvent og utfør det du sier, hun vill lære.

Skrevet

Fortsett og prat til henne ( sett deg ned slik at du kommer i hennes høyde) få blikk kontakt og ikke bruk mange ord.

Vær konsekvent og utfør det du sier, hun vill lære.

Jeg gjør alltid det. Huff, hadde nesten glemt hvordan trassalder er :legrine:Hun er f.eks en drøm i butikken da! Slår seg sjeldent vrang der. Det som jeg synes er verre er hvis hun finner på å klore oss, søsteren eller slår.. Er redd denne atferden skal komme i barnehagen også en dag! Hun har også gåvogna stående i stuen enda som hun løper rundt med, og den kan hun finne på og kjøre mot oss med i vill fart. 

Skrevet (endret)

Jeg gjør alltid det. Huff, hadde nesten glemt hvordan trassalder er :legrine:Hun er f.eks en drøm i butikken da! Slår seg sjeldent vrang der. Det som jeg synes er verre er hvis hun finner på å klore oss, søsteren eller slår.. Er redd denne atferden skal komme i barnehagen også en dag! Hun har også gåvogna stående i stuen enda som hun løper rundt med, og den kan hun finne på og kjøre mot oss med i vill fart.

Det er tøft, men det er nå hun skal forme ett meg, du skal være med på det med og lære henne at slik oppførsel ikke er akseptert. kloring og slåsing må du være veldig konsekvent med, men roping og kjftig hjelper ikke, du må snakke rolig men bestemt i hennes høyde ( slik som du gjør)

Trøst deg med at barn somregel ikke er slik i bhg eller sammen med andre, dette er noe de tar ut/ viser hjemme og det er ett godt tegn på at hun er trygg på deg som mor!! Det blir bedre bare stå i det.

Endret av Mamma_til_2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...