Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, fill me in; hvilke ord og uttrykk btuker ungdommen nå om dagen??har hørt de snakke mye om at "siri" hooker med "arne"...eh?har de sex eller bare er sammen?tar gjerne imot andre ordforklaringer også🙈

Anonymous poster hash: 62949...1f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke den finnes ungdommer som heter siri og arne og dersom de finnes så snakker de nok forståelig 😂 siri og arne he he ney til trude også forresten

Anonymous poster hash: 09fab...b13

Skrevet

Hooker du, kliner du. Har du sex, har du sex. Det har jeg lært av Skam ;)

Anonymous poster hash: 9474a...85b

Skrevet

Jeg lærte noe nytt i går. Yolo. Tpu only live once.

Er vist noe ungdommen bruker nå 😉😂

Anonymous poster hash: 6ca61...5c6

Skrevet

Jeg lærte noe nytt i går. Yolo. Tpu only live once.

Er vist noe ungdommen bruker nå 😉😂

Anonymous poster hash: 6ca61...5c6

Er ikke YOLO litt ut å si nå a ? 😅

Anonymous poster hash: 41d76...72a

Skrevet

Tror ikke den finnes ungdommer som heter siri og arne og dersom de finnes så snakker de nok forståelig 😂 siri og arne he he ney til trude også forresten

Anonymous poster hash: 09fab...b13

Siri er en virtuell person på nett. Siri er som en app. Siri er ikke en person...

Anonymous poster hash: ab49f...9e9

Skrevet

Hooke er vel det vi kalte "rote" da jeg var ung 😄 "Serr" blir flittig brukt, og "løen" (kjip) har tydeligvis fått sin renessanse (Oslo øst, jeg er fra Hedmark og vi brukte det på 80/90-tallet). "Kleint" hører jeg fortsatt ofte, oftest sagt med pen Oslo-l; det høres kleint ut det (med tjukk l)!

Skrevet

Hooker/hooking, kleint, lame, awkward (eller hvordan der skrives), bae, yaas, yolo, lol, lame ass shit, care, smud, vb, squad.

Har hørt mange av disse i TILEGG forkortelsene i vanlige samtaler. Pleier selv å bruke mange av disse her jeg 😂

Anonymous poster hash: 89943...6ea

Skrevet

Hva betyr Bae?

Kjenner forresten ei Siri som er 17-18. Aldri tenkt over at en ungdom ikke kunne hete det. Skal varsle henne og foreldrene slik at hun får byttet, for dette går jo ikke an...

Anonymous poster hash: 7d4b2...0e2

Skrevet

Hva betyr Bae?

Kjenner forresten ei Siri som er 17-18. Aldri tenkt over at en ungdom ikke kunne hete det. Skal varsle henne og foreldrene slik at hun får byttet, for dette går jo ikke an...

Anonymous poster hash: 7d4b2...0e2

Bae er det samme som Babe, av en eller annen grunn ville folk lage en forkortelse på det 😕

Skrevet

Se Skam på nrk.tv. Men vær klar over at det er lett å bli avhengig ;)

Anonymous poster hash: 906f5...0de
Skrevet

Dette med kjærester er veldig styr nå. Det er nemlig helt normalt å hooke (eller rote) med en ganske lenge før man ev. begynner å definere seg som par. Da jeg var tenåringen kunne man også rote litt rundt og ha sex uten å måtte være par, men man ble som regel par dersom man hadde rotet mer enn to ganger. Nå kan det ta flere måneder.

Ellers får jeg litt fnatt av at det er inn og si "lol", det er enten noe man faktisk gjør eller skriver! *sukke oppgitt over egne ungdommer*

Anonymous poster hash: b0644...f75
Skrevet

Bae er det samme som Babe, av en eller annen grunn ville folk lage en forkortelse på det 😕

Her kaller alle jentene hverandre det, og for de betyr det bestevenn :)

Anonymous poster hash: aedeb...a80

Skrevet

Urban dictionary er deres venn i ungdomstiden. Jeg har lært mye der for å holde tritt med egen ungdom i huset 😆

Anonymous poster hash: 7fd6e...b6b

Skrevet

Bae er jo kosenavn på kjæreste.. Jenta kaller gutten bae.. mens han sier babe.

Usa...

Anonymous poster hash: 18190...5b8
Skrevet

Innser at jeg er ungdom :babyjente:

(Bruh, YOLO er veldig 2013 btw)

Skrevet

Det varierer vel fra sted til sted. Her sier ungdommene serr=seriøst, noob= nybegynner, taper, teiting, lol=laugh out loud osv

Anonymous poster hash: 3e8ba...155

Skrevet

Heldigvis er det noen fordeler med å være lærer i ungd.skolen. :) Da må man bare lære seg hva alle ungdomsuttrykkene betyr, for å kunne forstå hva ungdommen sier.

Anonymous poster hash: 450ff...414

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...