Gå til innhold

Fortell meg om den ekleste kvisa du har hatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker å lese om kviser, byller og gørr. Men tør ikke å se på kvisevideoer.

Anonymous poster hash: e4cae...e9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en gang en kvise under armen. Da jeg klemte den ut lignet den på en lang mark. Sikkert 5 cm lang.

Skrevet

Vel, den vil du faktisk ikke høre om. Eller jeg hadde den ikke, men en venn hadde en megakvise, eller kanskje egentlig en byll. Den åpnet jeg.

Anonymous poster hash: 678c0...12e

Skrevet

Jo jeg vil høre. Jo eklere jo bedre

Skrevet

jeg trodde jeg hadde fått herpes... Viste seg å være en driiiitvond byll i trusekanten!!! Jeg lot den bare være da, eller det vil si, jeg plastret den. Ellers hadde jeg ikke kunnet gå normalt :P

Anonymous poster hash: 78a40...716
Skrevet

Hadde en rød og plagsom kvise med hvit tupp inne i neseboret en gang... Nesten umulig å klemme ut!

Anonymous poster hash: 836cb...410

Skrevet

Hadde en på hofta. Så mer ut som en byll. Aldri sett noe slikt og måtte spørre her inne. 🙊

Den måtte klemmes fra alle vinkler. Først kom masse gul masse så blod og til slutt kom en diger hard gul klump på størrelse med lillefingerneglen.

Dagen etter hadde de i ytterkant av kulen flyttet seg og ny klemmerunde.

Nå har jeg et mørk lilla arr der.

Anonymous poster hash: 679d0...3d6

Skrevet

Jeg hadde en i underlivet, rett over klitoris😵 Den var så vond jeg ikke klarte å sitte i sofaen engang 😭 Blei så forbanna jeg gikk på badet, plasserte meg forran speilet, og trykte alt jeg kunne, og Gud fader meg så det smalt! Det spruta på speilet, og over vasken, det var brunt ! 😵 Glemme den ALDRI !

Anonymous poster hash: 72227...726

Skrevet

Jeg hadde en i underlivet, rett over klitoris😵 Den var så vond jeg ikke klarte å sitte i sofaen engang 😭 Blei så forbanna jeg gikk på badet, plasserte meg forran speilet, og trykte alt jeg kunne, og Gud fader meg så det smalt! Det spruta på speilet, og over vasken, det var brunt ! 😵 Glemme den ALDRI !

Anonymous poster hash: 72227...726

Leeeeeer. Min på hofta smalt også. Spruta over hendene. 🙈

Anonymous poster hash: 032f8...0d9

Skrevet

Hadde en betennelse i øreflippen ( aldri ta ørehull hos frisør!!) og det banket og rant gugge ut. Da jeg klemte hørte jeg en riiiitsj-lyd og hele øreflippen hadde fått en revne og det hadde sprutet puss over hele vasken og speilet

Anonymous poster hash: ec6ed...55c

Skrevet

Hehehehe 😂

Skrevet

Jeg elsker å klemme kviser, men har alltid hatt skuffende få kviser. En gang hadde jeg en megaunderjordisk kvise og gledet meg til den kom opp og jeg skulle klemme, men så forsvant den over natten. Skuffa,ja

Anonymous poster hash: ec6ed...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...