Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Jeg gjør det ofte, og kunne tenkt meg å date en dame også men i virkeligheten treffer jeg jo aldri på noen som egentlig tiltaler meg. Er det vanlig? Anonymous poster hash: 30adc...625
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Håper det, for jeg har det sånn. Men jeg er nok kanskje biseksuell (ikke bifil). Litt usikker for jeg har ikke testet så mye... Anonymous poster hash: bd15c...003
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Jeg gjør det hadde endel sex med en venninne før ( begynte uskyldig , endte opp med sex hver gang vi møttes ) og fantasere fortsatt om det . Vil enda kjenne hun inntil meg . Får se om blir det en gang til Anonymous poster hash: 5ceb3...710
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Det har jeg aldri gjort. Ikke som jeg husker i alle fall. Så for meg er det ikke vanlig. Har aldri hørt om venninner som har fortalt det heller. Men det er kanskje ikke slik man forteller. Anonymous poster hash: 44e48...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå