Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Jeg er gravid for tredje gang. Aldri opplevd hemorider i svangerskapene før.. Men nå! Vært forstoppet, sittet i evigheter på do, og jammen meg så dukket det ikke opp en vond og sår hemoride! Hva i alle dager gjør jeg nå? Må den opereres? Føde med en hemoride? Googlet litt, og da dukket det opp gummistrikkmetoden opp og masse blod! Ææææh..! Er dette noe som kan forsvinne av seg selv, etter fødsel? Eller bør jeg gjøre noe? Dere som har hatt dette, har dere plager nå i ettertid? Anonymous poster hash: c5a82...3bb
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Har fått noen utvendige og innvendige hemorider etter alle mine svangerskap og fødsler. De er ikke plagsomme når magen er som den skal,men har brukt stikkpiller og salver for å lindre rett etter fødsler når de er som værst! Man kan operere,men det er visst svært smertefullt og ikke alltid de forsvinner. Men spis masse fiber, drikk vann, og dytt hemoriden inn igjen i endetarmen etter du har hatt avføring. Og gå til anskaffelse av Scheriproct! Lykke til! Er en vanlig plage dessverre!! Anonymous poster hash: e6908...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå