Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Jeg har kjøpt meg en ny fantastisk fin neglelakk og når jeg tar på strøk nr 2 så er det akkurat som jeg kan ta å dra det av selv etter det har tørket...Altså når jeg tar på den kjennes den tør, men virker samtidig ikke tør. Noen forslag til hva jeg burde gjøre? eller er det bare at jeg måte vente i flere timer på at den stivner til? Anonymous poster hash: 49418...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå