Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Hvor kan jeg laste ned lydbøker for små barn, 3-4åringer? Hvor er det best utvalg? Jeg har aldri gjort dette før, men de må kunne lyttes til fra en iPhone, uten nettilgang. Anonymous poster hash: 589b6...942
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Storytel. Koster 169 i måneden, tror jeg. Første måneden er gratis. Utrolig mye, både for voksne og barn. Kan laste ned et antall bøker til å bruke uten nett. Anonymous poster hash: 5901a...fa8
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Du kan låne på biblioteket og laste ned på mobilen. Ludde Malvin-bøkene (Grosmann) Lillesøster-bøkene (Grosmann ) Bøkene om Alvin Pang Anonymous poster hash: 6b610...ed4
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Jeg bruker Spotify premium og har mulighet til å høre uten nettilgang. 99 pr mnd. De har en del eventyrbøker og sånn for barn, bl a gråtass, bokstavkongen, og eventyr for barn. Og sanger også. 😊 Anonymous poster hash: 01c1f...7ac
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Dyrene i hakkebakkeskogen ble veldig populær her Anonymous poster hash: 1f2b1...00e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Du låner på biblioteket, ripper i itunes og laster det inn på telefonen. Hakkebakkeskogen, kardemommeby er gode starttips Ellers så er morovers av andre bjerke stas i den alderen (og videre for den saks skyld) Nå er ungen 8 og vi låner fremdeles stadig på biblioteket med samme øvelse. I løpet av sommeren går det vel en ca 30 lydbøker på bilturer osv. Anonymous poster hash: c39cd...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå