Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med tegninger fra 3 år hjem fra barnehagen.

Sorterer og kaster mye. Tar vare på de fineste, de rareste osv. Men det står ikke dato eller år på noe, det var litt dumt..

Men hva gjør dere med tegningeneste? Jeg tenkte å bare legge dem i en eske sammen med andre ting jeg tar vare på.

Men noen er kanskje mer oppfinnsomme?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en ringperm med tittelen "Per sine kunstverk fra barnehagen" og har lagt alle i plastlommer i den. Nå er heldigvis vår barnehage flinke til å skrive navn og dato på. Men kommer barnet med tegning hjem og sier "Jeg tegna denne i dag", så skriver jeg selv dato på og legger i permen.

Anonymous poster hash: dec72...eac

Skrevet

Vi får perm med tegninger og masse bilder fra hele barnehagetiden på avslutning siste året😊

Skrevet

Jeg kaster mesteparten! Resten legger jeg i en eske, sammen med andre ting som lages hjemme eller andre steder

Skrevet

Jeg kastet mye, men tok vare på de som

var finest eller hun fortalte en historie rundt (noterte ned historien på baksiden og daterte den).

Mye ligger i en eske og noen har blitt rammet inn og henger på veggen på lekerommet, sammen med nyere tegninger fra skolen (har egen "kunstvegg" med tegninger o.l.)

Skrevet

tar vare på det, moro og samlikne senere

Skrevet

Du får kjøpt "arkivmappe" til å ha tegninger i. Jeg kjøpte akkurat i Sprell butikken. Husker ikke merket, men du må i små og litt anderledes lekebutikker for å kjøpe det. Kjøpte de på nett tidligere, men nettbutikken jeg kjøpte av har de ikke lengre. Har kjøpt det som fødselsgave til endel unger og vet de er i bruk. De fleste har åtte lommer i seg og det følger med klistremerker slik at du kan merke hver lomme. Noen jeg har funnet har ti lommer i seg. Da kan du samle tegninger for hvery år. Veldig greit, men du må fortsatt kaste de fleste ungene tar med fra barnehagen om du har unger som er like produserende som mine.

Jeg lager album til ungene der havn tegningene ungne vil spare på eller jeg mener bør spares på. Dette syns jeg er mest praktisk. Når minst ikke var så gammel og tegnet en tegning fikk jeg lyst til å tatovere en tegning som hver ungene hadde tegnet. Fant raskt en tegning som eldste hadde tegnet i samme alder også. Så nå ventrr jeg bare på å få tatovert de på meg. (Må samle litt mot først bar)

Anonymous poster hash: 526b5...2e0

Skrevet

Sparer på alle som det ser ut som hun har kost seg med, lagt litt tid i. Kaster endel som er litt sånn "de voksne sa vi skulle tegne, men jeg hadde ikke lyst".

Skrevet

De kuleste tar jeg bilde av og fremkaller i fotobøker innimellom andre bilder, med historier tilhørende tegningen osv.

Originalene kastes.

Anonymous poster hash: 79ded...3bd
Skrevet

Vi får en stor perm med barnas tegnInger og bilder som ert att av barna ved avslutning siste året i bhg, der ligger alt i plastlommer. Vi får og mapper om barna har mange tegninger ( de er ærlige på at noen kastes)

Ellers så tegn get som kommer hjem samme dag som de er laget henges opp på kjøleskapet og får henge til jeg tar og legger de i en eske merket tegnInger og barnets navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...