Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Jeg har en gutt på 1 1/2 år. Jeg har et sterkt ønske om å bli gravid så fort som mulig (vært klar i et års tid), men mannen er ikke klar. Jeg vil ikke mase for mye, men tiden går. Noen som har vært i samme situasjon? Burde jeg vente, eller pushe på? Anonymous poster hash: 9b702...3f6
Gjest Stjerneklart Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Begynner dere å bli "gamle", siden du har et ønske om å bli gravid så fort som mulig? Gutten deres er jo bare 1,5 år, så det er jo absolutt ingen bråhast for å gi ham søsken. Søsken kan han få om 1 år eller 5 år. Uansett må du jo bare vente til mannen din er klar, det er jo ikke stort mer du får gjort. Om mannen din er klar og tydelig på at han vil vente med nummer to, så ville jeg nok droppet masingen. Da har han jo sagt sitt
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Begynner dere å bli "gamle", siden du har et ønske om å bli gravid så fort som mulig? Gutten deres er jo bare 1,5 år, så det er jo absolutt ingen bråhast for å gi ham søsken. Søsken kan han få om 1 år eller 5 år. Uansett må du jo bare vente til mannen din er klar, det er jo ikke stort mer du får gjort. Om mannen din er klar og tydelig på at han vil vente med nummer to, så ville jeg nok droppet masingen. Da har han jo sagt sitt Vi er 29 år Så ingen hast sånn sett.. Han er veldig tydelig på det ja. Han syns vi har mer enn nok med barnet vi allerede har:/ Anonymous poster hash: 9b702...3f6
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Var samme her! Vent 6 mnd - 1 år før dere prøver. Han er helt klart mer klar om 6 mnd en nå. Og nå er jeg så glad for at det ble 3,5 år i mellom mine. Noe tettere hadde jeg ikke orket! Dere er jo så unge alikevel! Anonymous poster hash: d4c06...dbe
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Det er stor forskjell på en på 1,5 år (har en selv, sliiitsom alder) og en på 2,5, som han vil ca være når neste kommer. Har dere noen i familien/vennekretsen med barn på rundt 2,5-3? Så kan mannen din kanskje lettere se for seg hvor mye som endrer seg på det året? 2,5 år mellom må være en perfekt aldersforskjell. Inviter noen med så gamle barn på besøk og si til mannen at hvis vi begynner å prøve nå snart så vil vår lille alt være sååå stor når neste kommer, kanskje ute av bleien og. Anonymous poster hash: ae834...bbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå