Gå til innhold

Hva sier jeg til legen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt lenge med hodepine etter fødsel. Nå er baby 8mnd. De siste tre ukene eller noe, så er det som om det er anfall. Kommer en voldsom verk over øynene, jeg blir kvalm og kaldsvetter skikkelig. Det er så ubehagelig at jeg begynner å lure. Da fortsetter gjerne hodepinen et par dager før det er opphold igjen. Dette sliter meg ut da jeg er mye alene med to barn pga mannen reiser i jobben.

Jeg har sjekket syn forresten. Det er det samme og skulle bruke de linsene og det som jeg har.

Drikker mye, triller tur hver dag osv. Baby er 8mnd og jeg ammer litt enda.

Anonymous poster hash: f40c9...c74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det akkurat som det er. Kan du ha fått migrene?

Anonymous poster hash: 3f59a...21a

Skrevet

Har slitt lenge med hodepine etter fødsel. Nå er baby 8mnd. De siste tre ukene eller noe, så er det som om det er anfall. Kommer en voldsom verk over øynene, jeg blir kvalm og kaldsvetter skikkelig. Det er så ubehagelig at jeg begynner å lure. Da fortsetter gjerne hodepinen et par dager før det er opphold igjen. Dette sliter meg ut da jeg er mye alene med to barn pga mannen reiser i jobben.

Jeg har sjekket syn forresten. Det er det samme og skulle bruke de linsene og det som jeg har.

Drikker mye, triller tur hver dag osv. Baby er 8mnd og jeg ammer litt enda.

Du sier det du skriver her. Kan du ha lavt jernnivå?

Anonymous poster hash: c0408...26e

Skrevet

Kan man bare få migrene ?

Skrevet

Kan man bare få migrene ?

Ehh, ja

Anonymous poster hash: 1a299...cb6

Skrevet

Bare si det du har skrevet her, så spør legen deg om det han ellers trenger å vite. God bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...