Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 På torsdag hadde jeg 100/70. I dag hadde jeg 146/80, samt sett stjerner og har mye vondt i mellomgulvet (tror det er halsbrann?). Er det ok? Har straks termin. Har ny legetime om tre dager Anonymous poster hash: 088fb...57b
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Jeg hadde mye høyere en det, og de gjorde ikke noe med det, eneste var at jeg ikke fikk lov til og jobbe. Anonymous poster hash: 332cd...483
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Det er godt innenfor normalen og ikke bekymringsverdig. Eventuelle stjerner du ser har ikke noe med det blodtrykket å gjøre. Anonymous poster hash: 43e8f...842
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Jo, det er bekymringsverdig! Det er en stor endring, litt høyt overtrykk (selv om det er innenfor normalen), og stjerner og vondt i mellomgulvet er tegn på svangerskapsforgiftning. Ring føden og få en sjekk! I beste fall er det ingenting, men de vil absolutt ikke synes du er hysterisk når du ringer med sånne symptomer. Anonymous poster hash: 37aef...df1
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 På torsdag hadde jeg 100/70. I dag hadde jeg 146/80, samt sett stjerner og har mye vondt i mellomgulvet (tror det er halsbrann?). Er det ok? Har straks termin. Har ny legetime om tre dager Anonymous poster hash: 088fb...57b Blodtrykket ditt er ikke særlig høyt, men synsforstyrrelser og smerter i mellomgulvet kan være symptomer på svangerskapsforgiftning. Jeg ville ringt føden. Anonymous poster hash: 1b90d...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå