Gå til innhold

Ang blodtrykk og graviditet


Anbefalte innlegg

Skrevet

På torsdag hadde jeg 100/70. I dag hadde jeg 146/80, samt sett stjerner og har mye vondt i mellomgulvet (tror det er halsbrann?). Er det ok? Har straks termin. Har ny legetime om tre dager

 

Anonymous poster hash: 088fb...57b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mye høyere en det, og de gjorde ikke noe med det, eneste var at jeg ikke fikk lov til og jobbe.

 

Anonymous poster hash: 332cd...483

Skrevet

Det er godt innenfor normalen og ikke bekymringsverdig. Eventuelle stjerner du ser har ikke noe med det blodtrykket å gjøre.



Anonymous poster hash: 43e8f...842
Skrevet

Jo, det er bekymringsverdig! Det er en stor endring, litt høyt overtrykk (selv om det er innenfor normalen), og stjerner og vondt i mellomgulvet er tegn på svangerskapsforgiftning. Ring føden og få en sjekk! I beste fall er det ingenting, men de vil absolutt ikke synes du er hysterisk når du ringer med sånne symptomer.

 

Anonymous poster hash: 37aef...df1

Skrevet

På torsdag hadde jeg 100/70. I dag hadde jeg 146/80, samt sett stjerner og har mye vondt i mellomgulvet (tror det er halsbrann?). Er det ok? Har straks termin. Har ny legetime om tre dager

 

Anonymous poster hash: 088fb...57b

Blodtrykket ditt er ikke særlig høyt, men synsforstyrrelser og smerter i mellomgulvet kan være symptomer på svangerskapsforgiftning. Jeg ville ringt føden.

 

 

 

Anonymous poster hash: 1b90d...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...