Gå til innhold

Funker paracet på halsbetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: de170...dc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Kan sette ned feberen hvis du har det, men sånn ellers, nei

Anonymous poster hash: fd153...3de
Skrevet

Paracet er smertelindrene, så det kan hjelpe på smerter. Men, den vil ikke hjelpe på å lege halsbetennelsen.

Anonymous poster hash: de0f3...698
Skrevet

Paracet er smertelindrene, så det kan hjelpe på smerter. Men, den vil ikke hjelpe på å lege halsbetennelsen.

Anonymous poster hash: de0f3...698

Tenkte på å ta bort litt av smertene...3 hele dager med vanskelig for å svelge gjør at jeg er drittlei og sliten 😣 Håper at morgendagen blir bedre!

Skrevet

Hjelper ikke mot infeksjonen men hjelper på smertene halsen. Var en periode på 2 dager jeg måtte ta paracet før måltidene, for å klare å svelge

Anonymous poster hash: 7af13...539

Skrevet

Hjelper ikke mot infeksjonen men hjelper på smertene halsen. Var en periode på 2 dager jeg måtte ta paracet før måltidene, for å klare å svelge

Anonymous poster hash: 7af13...539

Hvor lenge hadde du vondt? Lørdag var det vondt men ikke værre enn at det gikk veldig greit å svelge,utover dagen i går ble det gradvis værre og har vært like vondt i dag. Ble litt bedre i ettermiddag men da jeg jeg den hostekula så da var det på han igjen...Er bare virus,crp og streptokokk prøve var bra..

Skrevet

Er på min 9. dag med halssmerter pga streptokokker, men fikk ikke antibiotika pga lav crp og ingen feber. Har prøvd paracet, ibux og naproxen (rester fra en senebetennelse) og det funker ikke. Tok ikke alle sammen for vet at man ikke skal blande ibux og naproxen.

Anonymous poster hash: 12c3c...d86

Skrevet

Er på min 9. dag med halssmerter pga streptokokker, men fikk ikke antibiotika pga lav crp og ingen feber. Har prøvd paracet, ibux og naproxen (rester fra en senebetennelse) og det funker ikke. Tok ikke alle sammen for vet at man ikke skal blande ibux og naproxen.

Anonymous poster hash: 12c3c...d86

Oj,9 dager med halsvondt!!! Blir det så lenge her tror jeg at jeg blir gal!!! Regner de med at det går bort igjen av seg selv da siden crp var lav? Gjør jo vondt å snakke og for må bevege tunga,og gape gjør vondt 🙈

God bedring til deg,håper det snart blir bedre 😊

Skrevet

Ville vurdert rekontakt med lege, hi.

Zyx kan hjelpe, lokalbedøvende. Søk det opp på apotek1 eller annet nettapotek :)

Anonymous poster hash: 37bf4...0bc

Skrevet

Brusetabeletter til f.eks pinex eller paracet behøver den vonde halsen mer enn smertestillende i pilleform.

Anonymous poster hash: 6d405...f08

Skrevet

Skal vel ikke være nødvendig å gå så lenge. Ville kontaktet lege på ny. 

Anonymous poster hash: bbe33...5e9
Skrevet

Det er vondt når jeg svelger idag også,men det kjennes ut som det er litt bedre faktisk 😊 Gjør ikke riktig så vondt baki svelget når jeg beveger tungen og så gjør det ikke så vondt hele tiden,de 2 fortone dagene har det gjort vondt hele tiden uansett om jeg har svelget eller ikke..Så da ser jeg an og heller kontakter lege i morgen hvis det ikke er enda bedre til da 😊

Hi

Skrevet

Om du ikke allerede har funnet det ut, så kan jeg anbefale stikkpiller under halsbetennelse. Stikkpiller selges reseptfritt også i voksenstørrelse.

Anonymous poster hash: bbe33...5e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...