Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Eller er det ikke lov i det hele tatt? Hvem er det lov å flørte med? Er det lov å danse med en annen selv om en er gift? Anonymous poster hash: 403f6...4c7
Soon to be mum Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Det er vel opp til det enkelte ektepar å bli enige om hvor grensen går...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Det er vel ikke akkurat hjemlet i lov, så jeg tviler på om man havner bak lås og slå, om det er det du lurer på.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Så lenge det er uskyldig flørting og ikke betyr noe, synes jeg det er helt greit. Synes det er trist om man aldri kan danse med andre, men en bør jo begrense gnikkingen liksom. Anonymous poster hash: b748d...cd6
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Er det noe par snakker om? Hvor mye den andre får lov å flørte? Det har vi aldri snakket om her hjemme. Anonymous poster hash: 403f6...4c7
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Jeg både danser og flørter, grensen vet jeg likevel hvor går..Men vent litt, vi har jo bare vært samboere i 15 år, er ikke gift så jeg har vel lov uansett. Anonymous poster hash: 25df7...94a
MammantilNurket Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 Lov og lov. Jeg er ikke gift, da. Jeg er samboer med Kjæresten og har heller lite behov for å flørte med andre menn. Heller ikke behov for oppmerksomhet fra andre menn. Kan bruke flørting som "verktøy" for å få fordeler, men ikke noe mer enn det. Kan vanskelig se for meg Kjæresten flørte med andre ...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 Mannen min er veldig omgjengelig, pen å se på og godt likt. Så det kan kanskje kalles småflørting når han gir oppmerksomhet til andre damer. Men han er ingen stalker, han deler ut til både de pene og de mindre pene, de sjenerte og de ekstroverte. Mange damer liker han veldig godt. Og jeg deler raust med dem jeg altså! Mannen min er av den trofaste typen (ihvertfall hittil, 17 år), så jeg unner både han og damene litt hverdagsflørt! Anonymous poster hash: 9e07e...818
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #9 Skrevet 4. juli 2016 Jeg danser flere ganger i måneden med andre menn. Mannen min hater å danse, så han synes det er helt greit. Det gir meg stor glede. Danser fast med noen av dem. De vet dog lite om meg, og det beveger seg aldri i nærheten av noe mer. Fint å krydre hverdagen litt Anonymous poster hash: 828d1...d90
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 Ja absolutt, så lenge flørtingen holder seg på et akseptabelt nivå og ikke blir tacky. Jeg flørter med både kollegaer, sjefen, kunder, andre kvinner og tilfeldige fyrer jeg møter på butikken for den saks skyld, og jeg vet at mannen min gjør akkurat det samme. Anonymous poster hash: 49e96...5c2
Gjest Antarctica Skrevet 4. juli 2016 #11 Skrevet 4. juli 2016 Både jeg og samboeren min flørter villig vekk med alle mennesker, av alle aldre. Å flørte er faktisk ikke nødvendigvis noe seksuelt - og handler heller ikke så mye om å "få oppmerksomhet".
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #12 Skrevet 4. juli 2016 Men hvordan definerer dere flørting da? Er det og være blid, hyggelig og tullete? Da fflørter jeg i såfall med alle 😊 Anonymous poster hash: 95aa2...123
Hjertefru Skrevet 4. juli 2016 #14 Skrevet 4. juli 2016 Hvor går grensen mellom flørt og utroskap?Det er et godt spørsmål. Uskyldig flørting er flørting du kan foreta uten å skjule det for partneren. Litt tullprat, dansing. Jeg kan sitte på fanget til en mann uten at mannen min bryr seg, og han kan danse hele kvelden med en dame. Han elsker å danse, jeg har ikke rytme...Klining hadde vært over grensa for oss. Men dette er individuelt, det er derfor det blir vanskelig. Vi er heldigvis ikke veldig sjalu typer noen av oss. Hvis man har opplevd utroskap kan grensa gå et annet sted, og det er fullt forståelig.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #15 Skrevet 4. juli 2016 "Kan vanskelig se for meg Kjæresten flørte med andre ..." åååhhh. så feil kan man ta... Anonymous poster hash: 96cd9...1db
Gjest Antarctica Skrevet 4. juli 2016 #16 Skrevet 4. juli 2016 "Kan vanskelig se for meg Kjæresten flørte med andre ..." åååhhh. så feil kan man ta... Anonymous poster hash: 96cd9...1db Kjenner du mannen hennes siden du mener det er feil?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #17 Skrevet 5. juli 2016 Grensen for hva som er akseptabelt er selvsagt individuell. Hos meg går grensen ved tett dansing og gnikking. Det blir veldig fjortisaktig synes jeg. Mannen danser ikke da så jeg slipper å måtte forklare hvor min grense går. Verbal flørting med komplimenter og tullball er helt greit for oss begge. Anonymous poster hash: 7f606...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå