Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Har aldri vært i statene, men er dette noe vi burde oppleve synes dere som har vært der? Ser det fort blir veldig dyrt med et par ukers tur og det bør man vel ha for å dra dit. Dere reisevante USA-farere, er det verdt det? Anonymous poster hash: 48b2a...7f7
mamma_til_verdens_beste Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Kommer sikkert an på hvor man vil reise. Jeg liker meg f eks i Florida og synes det er verdt det. Vil man ha sol og bad er det billigere å reise andre plasser.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Det synes jeg - men bare hvis du har råd, selvsagt. Vil aldri anbefale noen å dra på ferie på kreditt, uansett hvor det er. Anonymous poster hash: fbef0...f07
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Jeg synes ikke det. Jeg bodde ett år i USA som utvekslingselev på videregående og reiste litt rundt da. Aldri hatt behov for å dra tilbake. Det er så mange steder jeg synes er mye finere og mer spennende Anonymous poster hash: 595aa...ecd
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Synes det er verdt å dra dit en gang men vil ikke ha bodd der- har gjort begge deler og har heller ingen behov for å reise tilbake. Anonymous poster hash: 5dc4f...d84
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 Det synes jeg - men bare hvis du har råd, selvsagt. Vil aldri anbefale noen å dra på ferie på kreditt, uansett hvor det er. Anonymous poster hash: fbef0...f07 Hadde ikke tenkt å reise på kreditt nei... Takk til alle som har svart. Anonymous poster hash: 48b2a...7f7
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 Jeg har feriert i Florida siden jeg var liten og planlegger turer hvert år ennå☺️. Helt fantastisk! Enkelt med bil, bo, flott for barn (og voksne), strandliv, fornøyelsesparker, shopping.. Listen er lang:). Blir aldri lei☺️. Anonymous poster hash: 13d3c...45c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #9 Skrevet 4. juli 2016 Jeg har feriert i Florida siden jeg var liten og planlegger turer hvert år ennå☺️. Helt fantastisk! Enkelt med bil, bo, flott for barn (og voksne), strandliv, fornøyelsesparker, shopping.. Listen er lang:). Blir aldri lei☺️. Anonymous poster hash: 13d3c...45c Har du noen gode tips? Anonymous poster hash: 48b2a...7f7
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 Jeg er veldig glad i å reise i USA, men det er jo en smakssak som det meste annet. Det er også et såpass variert land at til tross for noen overordnede språklige og kulturelle fellesnevnere, er det litt som å spørre om det er noe kult å oppleve "i Europa" eller "i Asia." Selv setter jeg veldig pris på å kunne oppleve et på mange måter veldig eksotisk land litt i dybden, siden det for det meste snakkes et språk jeg behersker godt. Anonymous poster hash: d72c7...41c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #11 Skrevet 4. juli 2016 Jeg syns ikke det er verdt det. Har bodd her i 1 år som utveksling og er på ferie med familien nå. I storbyene er det mye stress. I småbyen er der hyggeligere. Men det er mye plastic fantastic. Jeg synes det finnes andre bedre feriemål. Om sommeren er det for varmt de fleste steder. Det er også ganske dyrt. Men er man veldig interessert i amerika bør man nesten se og oppleve det en gang. Er jo glad jeg har gjort det, men det er litt overdrevet her. Anonymous poster hash: 6532f...8fa
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #12 Skrevet 4. juli 2016 Har du noen gode tips? Anonymous poster hash: 48b2a...7f7 Har masse tips☺️ Hva lurer du på? Anonymous poster hash: 13d3c...45c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #13 Skrevet 4. juli 2016 Har masse tips☺️ Hva lurer du på? Anonymous poster hash: 13d3c...45c Hvem flyr dere med? Hvor gamle må barna være, synes du, for å ha utbytte av en slik tur? Hvordan legger dere opp ferien slik at det blir lite stress og ferie for alle, også de voksne Noe vi bare må få med oss, om vi drar? Anonymous poster hash: 48b2a...7f7
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #14 Skrevet 4. juli 2016 Vi har flydd med Norwegian de siste turene og det har vært kjempefint:). Vi har hatt med oss begge barna siden de var 1 år og det har gått kjempebra. Mest utbytte har jo barna når de blir litt større, men ser ikke ut som de har lidd noen nød😉. Vi leier selvsagt bil og bor i hus så man har nok plass og har muligheten til å lage frokost/lunsj/middag hjemme om man vil. Spørs litt hvor i Florida dere vil være da, men om Orlando så må man jo innom parkene: Disney, Universal, Sea World, Gatorland osv. Shopping er også et must. Florida mall, mall at Millenia og outlet pluss haugevis av andre butikkområder. Vi liker oss godt på gulfsiden også. Der er det godt og varmt i vannet☺️. Prøv Naples. Der er det dyrt, men finnes norske utleiere der som man kan forhandle litt på pris. Mitt råd er å bare reise. Kos dere🌴 husk å spise en doughnut på dunkin' mens du er der, eller to😉 Anonymous poster hash: 13d3c...45c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #15 Skrevet 4. juli 2016 Elsker USA. Vært der mange ganger. Flest ganger i Florida. Men i fjor fartet vi mye rundt. Var innom 7 stater på 4 uker. Kjempefin tur. Trenger ikje bli så dyrt. Vi har bodd på kjempefint resort i Florida som ikke har værtveldig dyrt. Reiser alltid på vinteren og unngår regntiden. Parkene er dyre. Noen er verdt hver krone. Kjør på😃 Anonymous poster hash: 26b8f...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå