Gjest Antarctica Skrevet 4. juli 2016 #26 Skrevet 4. juli 2016 Nei aldri, liker det ikke lenger. Spiste det og kalverull mye når jeg vokste opp. (får man kjøpt kalverull lenger tro?) Anonymous poster hash: cee17...68f Kalverull kjøper jeg! Men ikke servelat.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 4. juli 2016 #27 Skrevet 4. juli 2016 Servelat - ikke på vilkår. Kalverull - i ytterste nødsfall. Foretrekker renskåret kjøtt.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #28 Skrevet 4. juli 2016 Kalverull kjøper jeg! Men ikke servelat. Får man kjøpt ferdig oppkuttet kalverull i samme pakker som skinke og servelat? Det har jeg ikke sett. Må jeg se etter neste gang jeg er i butikken, lurer på om det smaker like godt som jeg tror det gjorde Anonymous poster hash: cee17...68f
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #29 Skrevet 4. juli 2016 Hver dag.Hvordan det? Anonymous poster hash: 0cff3...b5f
Gjest Antarctica Skrevet 4. juli 2016 #30 Skrevet 4. juli 2016 Får man kjøpt ferdig oppkuttet kalverull i samme pakker som skinke og servelat? Det har jeg ikke sett. Må jeg se etter neste gang jeg er i butikken, lurer på om det smaker like godt som jeg tror det gjorde Anonymous poster hash: cee17...68f Smaker litt anonymt... Men i matpakker er jo sånt pålegg praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå