Gå til innhold

Spiser du noengang servelat?


Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

 

Nei aldri, liker det ikke lenger. Spiste det og kalverull mye når jeg vokste opp. (får man kjøpt kalverull lenger tro?)

 

Anonymous poster hash: cee17...68f

Kalverull kjøper jeg!

Men ikke servelat.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Servelat - ikke på vilkår.

Kalverull - i ytterste nødsfall.

Foretrekker renskåret kjøtt.

Skrevet

Kalverull kjøper jeg!

Men ikke servelat.

Får man kjøpt ferdig oppkuttet kalverull i samme pakker som skinke og servelat? Det har jeg ikke sett. Må jeg se etter neste gang jeg er i butikken, lurer på om det smaker like godt som jeg tror det gjorde

 

Anonymous poster hash: cee17...68f

Skrevet

Hver dag.Hvordan det?

 

Anonymous poster hash: 0cff3...b5f

Gjest Antarctica
Skrevet

 

Får man kjøpt ferdig oppkuttet kalverull i samme pakker som skinke og servelat? Det har jeg ikke sett. Må jeg se etter neste gang jeg er i butikken, lurer på om det smaker like godt som jeg tror det gjorde

 

Anonymous poster hash: cee17...68f

Smaker litt anonymt... Men i matpakker er jo sånt pålegg praktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...