Gå til innhold

Herregud jeg skjems over barnefar og eks:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først av alt, jeg har ingenting med det, jeg ønsker han skal ha det bra, og jeg har aldri vært så lykkelig som den dagen jeg flyttet ut. Alle parter har det bedre!

Vi var høyt utdannet begge to, og han har en relativ høy stilling i kommunen, altså han representer sitt fagfelt.

Gjennom årene har jeg likevel gjennomskuet at han er noe "kort og enkel", og at hans ego helst liker kvinner som ikke kan mer eller er smartere enn ham.

ALTSÅ, nå har det kommet meg for øret at han dater ei dame jeg vet hvem er.

Og selv om jeg ikke har noe med det, så får potensielt mine barn det!

Denne dama her har jumbopupper, platinablondt hår, så mye Restylane i leppene at det ser ut som Etna har sprengt midt i ansiktet hennes. Hun er oransje i huden, og har aldri jobbet pga ymse plager.

Dog har hun leilighet hun eier og ei datter.

Hun er så kort og legger bare ut sexqoutes på Facebook og aftersex-selfie osv. Ja, dere har kanskje gjettet dere til resten.

Jeg skammer meg så inderlig... Jeg vet, jeg er sikkert håpløs, men tanken på ungene mine i nærheten av henne gjør meg, ja, både lattermild og freaked out!

Huff:( Får ikke gjort noe med det.

Anonymous poster hash: 6b1d9...0d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha😂😀 Skjønner godt at du skjems😂😂

Anonymous poster hash: c97a0...357

Skrevet

Hun gjør han vel lykkelig 😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 51f14...e12

Skrevet

Forhåpentligvis er hun hyggelig og glad i barn så får heller utseende og Facebookoppdateringer bli hennes sak😊

Anonymous poster hash: c062b...259

Skrevet

Utrolig hvor lykkelig en cupcakesbakende sexgudinne kan gjøre en mann ;)

Anonymous poster hash: 67f18...16c
Skrevet

Ja, ja. Forhåpentligvis er hun snill da, og da er det kanskje ikke det verste ungene dine kan komme borti...

Anonymous poster hash: 5a98d...b99

Skrevet

Dæven, bortsett fra det med jobbing høres hun ut som en blåkopi av min tidligere kollega!😂😂😂

Anonymous poster hash: 441c4...b0e

Skrevet

Noen menn er enkle vesener... Jeg observerte mitt barns far på byen forrige uke, han og to kollegaer; hver med sin "kjøpekone" (de hadde åpenbart besøk av noen asiatiske damer). Huff. Pinlig. Jeg smilte og hilste pent, men han er snart 50, og damene var bare smårips.

Anonymous poster hash: e8fae...0ed

Skrevet

Det stiller jo bare deg i et bedre lys,la han holde på...

Anonymous poster hash: 06cd1...1a7

Skrevet

Takk for svar dere😂 Det er jo nesten litt komisk.. Hun er nok veldig snill, men en ufattelig diva. Det er så ille det høres ut som vedkommende plystrer når hun egentlig snakker...🙄

Ungene mine kommer til å få sjokk om dette utarter seg, selv om de er oppdratt i god ånd. Jeg får bare snakke i positive ordlag, men godt å øse ut litt her...

Anonymous poster hash: 6b1d9...0d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...