Gå til innhold

Flørter med faren til sønnen sin kompis.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår på 13 har en kamerat der vi har omgås en del med foreldrene også, veldig hyggelige mennesker og vi har kjent de i mange år.

Ekteskapet vårt er nede i en skikkelig bølgedal nå, og det er ikke mye vi kommuniserer. Mannen er mutt og taus for tiden, og selv om jeg prøver å få i gang en samtale, svarer han bare veldig kort. Sønnenvår sa også i dag at han erså lei avat faren erså sur hele tiden.

Saken er denne, at i på torsdagså var vi på tur med denne familien hele dagen, og da skjedde det "noe" med meg og faren til denne kameraten. Vi er vant til å skravle mye ( vi prater mye begge to ), men nå var det plutselig " noe i luften" - skikkelig rart, har allltid kun sett på han som en morsom og god venn.

Plutselig kom han borti armen min flere ganger i løpet av dagen, kom bort for å se på telefonen min da jeg stod med den. Det kunne han gjort før også, men nå var det på en helt annen måte.

Han var her i går for å se fotball, men det ble til at han og jeg ble sittende å skravle, mens mannen satt mutt og så på fotball.

Verken han eller jeg kunne vært utro, men helt sprøtt det som er skjedd nå.

Tror det må komme av at mitt ekteskap ikke er så bra nå, at jeg virkelig savner en samtale partner i hverdagen for øyeblikket.

Huff, farlige veier dette her, men akkurat nå gleder jeg meg bare til å treffe han igjen, og ha noen og skravle med ( kona hans er verdens skjønneste, men jeg har slltid skravlet mer med han enn med henne, hun er ganske rolig)

Anonymous poster hash: 82d57...f0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekteskapet blir vel ikke bedre av at du flørter med andre foran mannen din!!

Skrevet

Ekteskapet blir vel ikke bedre av at du flørter med andre foran mannen din!!

Nei, det har du fullstendig rett i, men jeg ser at mannen enten ikke bryr seg overhodet eller så ser han ingenting.

Jeg hadde vel kanskje håpt han hadde reagert litt, men han er som alltid og akkurat like mutt..

Skrevet

Dette må du stoppe med før det utvikler seg til noe farlig. Tenk på hvor mange som kommer til å lide hvis dere gjør noe ut av dette her. Og du og mannen din burde gå til en terapeut...

Anonymous poster hash: 0a6bc...fb3

Skrevet

Nei, det har du fullstendig rett i, men jeg ser at mannen enten ikke bryr seg overhodet eller så ser han ingenting.

Jeg hadde vel kanskje håpt han hadde reagert litt, men han er som alltid og akkurat like mutt..

Eller at han ikke orker å lage drama og biter smerten i seg. Har opplevd det samme selv - mannen flørtet vilt med venninne av oss da vi slet i ekteskapet på grunn av HANS depresjon. Var veldig "moro" å sitte og se på. Og nei, jeg sa ingenting og laget heller ikke sjalusiscene etterpå. For man er redd for å bli stemplet som sjalu paranoid kontrollfreak hvis man reagerer. Hvorfor flørter du med andre foran din egen mann? Hater du ham så mye at du ønsker å såre ham mest mulig? Du er ikke et bra menneske...

Anonymous poster hash: 060a1...7e8

Skrevet

Bad business!

Det du driver med er skikkelig dårlig. Du sier tom at konen er søt og hyggelig....

Noen mennesker...

Anonymous poster hash: 7d5d9...53d

Skrevet

Om du blir så lei av mannen din at du vil la deg friste til å flørte med den andre mannen, så tenk på kona hans og alle barna og hold deg for god til å såre uskyldige parter her.

Anonymous poster hash: 1a8e8...de4

Skrevet

Hold avstand. Å innlede noe til denne mannen, blir bare ulykke.

Skrevet (endret)

Snakk med mannen din! Få han ut av boblen sin, ellers høres det ut som han risikerer å miste både kone og barn.

Endret av pifi med tre nurk
Skrevet

KOMMUNIKASJON med han du er gift med.

Skrevet

Slutt med dette med en gang! Du aner ikke hvor vondt dette er for partnerene deres!

Jeg sliter fortsatt etter at eksen holdt på sånn! Til slutt ville jeg bare dø fordi han hele tiden "viste" hele verden at jeg ikke var bra nok..

Anonymous poster hash: d978e...1bb

Skrevet

Hi her.

Ja, jeg vet det ikke er riktig, og jeg har ikke tenkt å innlede noe forhold til han, og han vil ikke ha noe forhold til meg heller da vi begge vet hvor mye som vil bli ødelagt. Men, det vare bare den lille spenningen som var "digg". Litt ekstra oppmerksomhet, og en som faktisk hørte da jeg snakket.

Jeg har ikke sittet og fjollet meg foran mannen min, vi satt bare å snakket vanlig.

Enda så utrolig det høres ut, så er jeg glad i mannen min og vil ikke gå fra han.

Jeg prøver å snakke med han, men han er mutt og snakker veldig lite for øyeblikket.

Jeg kan si noe, men han får det ikke med seg.

Prøver jeg å fortelle noe, ser han bare rett i tv'n og følger ikke med.

Skrevet

Hi her.

Ja, jeg vet det ikke er riktig, og jeg har ikke tenkt å innlede noe forhold til han, og han vil ikke ha noe forhold til meg heller da vi begge vet hvor mye som vil bli ødelagt. Men, det vare bare den lille spenningen som var "digg". Litt ekstra oppmerksomhet, og en som faktisk hørte da jeg snakket.

Jeg har ikke sittet og fjollet meg foran mannen min, vi satt bare å snakket vanlig.

Enda så utrolig det høres ut, så er jeg glad i mannen min og vil ikke gå fra han.

Jeg prøver å snakke med han, men han er mutt og snakker veldig lite for øyeblikket.

Jeg kan si noe, men han får det ikke med seg.

Prøver jeg å fortelle noe, ser han bare rett i tv'n og følger ikke med.

Lurer på hvor digg samboeren til han andre synes det var, har du tenkt på det?

Anonymous poster hash: 11945...463

Skrevet

Det er da vel ikke noe farlig å ha en god tone med en annen mann! Du vet jo hvor grensa går, og så lenge du ikke treffer ham på egenhånd så er det vel bare å nyte at du kan le litt sammen med en mann. Kanskje det til og med kan trigge noe hos din egen mann når han ser deg le og kose deg. Å ta avstand kun for å føye en mann som tærer på både deg og barnet deres med sin mugne fremtreden er selvutslettende! Kos deg du og nyt at det finnes folk rundt deg som sprudler litt!

Skrevet

Det er da vel ikke noe farlig å ha en god tone med en annen mann! Du vet jo hvor grensa går, og så lenge du ikke treffer ham på egenhånd så er det vel bare å nyte at du kan le litt sammen med en mann. Kanskje det til og med kan trigge noe hos din egen mann når han ser deg le og kose deg. Å ta avstand kun for å føye en mann som tærer på både deg og barnet deres med sin mugne fremtreden er selvutslettende! Kos deg du og nyt at det finnes folk rundt deg som sprudler litt!

Takk, du forstår helt hva jeg mener!

Ingen tar skade avdette, det er veldig uskyldig, men sikkert litt spennende for oss begge.

I fjor så var han og jeg på stranden med guttene våre uten våre partnere. Verken hans kone eller min mann reagerte på det. Sønnen og kompisen ville på stranda, min mann og hans kone var på jobb, vi hadde fri, så vi gikk på stranden.Null stress.

Vi har også vært sammen på trening, vi trener på samme sted og bor i nærheten, så vi går på noen samme timer. Noen ganger er vi alle tre ( hans kone trener ikke, mannen min gjør), og noen ganger er det han og jeg.

Vi kommer aldri til å gå lenger, men kanskje vi har en liten hemmlighet nå....en liten berøring, et lite blikk...mer enn det blir det ikke.

Deilig å føle at noen vil skravle litt og fjase litt...og gi meg et annerkjennende blikk

Skrevet

Takk, du forstår helt hva jeg mener!

Ingen tar skade avdette, det er veldig uskyldig, men sikkert litt spennende for oss begge.

I fjor så var han og jeg på stranden med guttene våre uten våre partnere. Verken hans kone eller min mann reagerte på det. Sønnen og kompisen ville på stranda, min mann og hans kone var på jobb, vi hadde fri, så vi gikk på stranden.Null stress.

Vi har også vært sammen på trening, vi trener på samme sted og bor i nærheten, så vi går på noen samme timer. Noen ganger er vi alle tre ( hans kone trener ikke, mannen min gjør), og noen ganger er det han og jeg.

Vi kommer aldri til å gå lenger, men kanskje vi har en liten hemmlighet nå....en liten berøring, et lite blikk...mer enn det blir det ikke.

Deilig å føle at noen vil skravle litt og fjase litt...og gi meg et annerkjennende blikk Anonymous poster hash: 82d57...f0b

Jeg er da altså HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...