Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Vi har små barn sammen. Han var utro og ikke særlig snill, så jeg vet at det var riktig å gå. Og det kjentes bra og riktig ut lenge. Men nå savner jeg sex med han, jeg savner barnas far(altså egentlig ikke han, hvis noen skjønner), jeg syns han er råflott å se på og kan huske hvorfor jeg falt for han, jeg savner noen å kose med og flørte med. Men jeg klarer ikke tanken på andre menn, det er ikke interessant i det hele tatt. Og jeg vil egentlig ikke ha tilbake eksen heller, for jeg ser jo fortsatt de veldig dårlige sidene hans. Så hjelp meg, damer. Hvorfor er det dumt å ha et sex/kose/flørte/ogsåvidere-forhold med han? Og hvorfor klarer jeg ikke å få med følelsene på alt det fæle og vonde og slemme som han utsatte meg for? Anonymous poster hash: 8a361...b53
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Høres ut som du savner den du ønsker han var. Du har laget en fantasifigur i ditt eget hode med hans ansikt og er forelsket i denne fantasifiguren. I tillegg høres du ut som du er ekstra sårbar fordi du i sterk grad trenger forelskelse, nærhet og sex. Du burde unngå ham, gå på masse dater med andre og fantasere om alt mulig annet enn ham. Det kan ta tid, men går du inn for det, og minner deg selv på forskjellen mellom fantasien og den reelle personen tror jeg du kan komme deg videre og få et bedre liv! Anonymous poster hash: 90f4d...61b
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Og du kommer deg ikke videre hvis du fortsetter å ha sex/ kose/ flørte/ osv. med ham. Da binder du deg følelsesmessig sterkere til ham samtidig som du stenger av for å utvikle følelser for andre. Anonymous poster hash: 90f4d...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå