Gå til innhold

Noen her som har tredemølle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVor lenge har du hatt den?

Hvor mye bruker du den?

Er du fornøyd?

Vurderer å kjøpe en mølle til å trene på når jeg ikke skal trene ute eller på senter. Er litt redd den skal bli stående og støve, men TROR ikke det (har en romaskin som støver ned, men tredemølle er mye morsommere enn roing, i hvert fall hvis man kan se på TV samtidig)

Anonymous poster hash: 81f08...dd5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tredemølle fordi det er kjedelig..

MEN.. Kan jeg kjøpe romaskinen din billig? Det er mye gøyere😊

Anonymous poster hash: fab04...a1e

Skrevet

Jeg har ikke tredemølle fordi det er kjedelig..

MEN.. Kan jeg kjøpe romaskinen din billig? Det er mye gøyere

Anonymous poster hash: fab04...a1e

He he.

Jeg vil dessverre ikke selge den, for planen er å ha den til jeg blir eldre og dårlig til beins - da kan jeg trene på den. Det er en veldig god romaskin, så den kommer til å fungere like fint når jeg blir gammel.

Men i mellomtiden vil jeg altså heller trene på mølle :-)

Skrevet

Kjøpte min for snart to år siden. Brukes mye! Løper mest intervaller, men blir også endel langturer 15-20 km. Helt genial når man har barn og må få trent. Løper selvsagt ute også, men den er den beste investeringen jeg har gjort på lenge. Har maksfart 20km/t og 15% stigning tror jeg.

Anonymous poster hash: 4a453...8de

Skrevet

Kjøpte min for snart to år siden. Brukes mye! Løper mest intervaller, men blir også endel langturer 15-20 km. Helt genial når man har barn og må få trent. Løper selvsagt ute også, men den er den beste investeringen jeg har gjort på lenge. Har maksfart 20km/t og 15% stigning tror jeg.

Høres veldig bra ut! 

Man bør vel litt opp i pris for å få en mølle av god kvalitet.

Jeg har en datter på 18 som skal bo hjemme i minst ett år til også, og hun mener hun kommer til å bruke den kjempemye.

Når på døgnet pleier du å bruke den da? Ser for meg at en økt om morgene før jobb kan være ok?

Skrevet

Høres veldig bra ut!

Man bør vel litt opp i pris for å få en mølle av god kvalitet.

Jeg har en datter på 18 som skal bo hjemme i minst ett år til også, og hun mener hun kommer til å bruke den kjempemye.

Når på døgnet pleier du å bruke den da? Ser for meg at en økt om morgene før jobb kan være ok?

Jeg kjøpte min brukt, men tror full pris var rundt 15.000. Du må nok opp litt i pris for å få noe brukbart. Mange selger brukt. Disse er ofte helt topp kvalitet, da de er lite brukt (vil tro det er en grunn til at de selges). Akkurat nå er jeg i permisjon og løper når minsten har sin første lur. Foretrekker å trene på morgenen, men noen ganger blir det etter barna har lagt seg også.

Skrevet

Jeg kjøpte en på obs for sikkert 5 år siden, mener jeg betalte ca 5000. Ble mye brukt før, men har nok stått stille de siste årene. Mølla var helt grei. god å løpe på, og kan stille inn helling og hastighet med knapper på hendlene. I tillegg kan en lage egne løpeprogram hvor fart og stigning stiller seg automatisk under løpeturen. Mer en god nok mølle for meg, men er kjedelig å løpe på mølle. Nå løper jeg bare ute. 

Anonymous poster hash: 29537...fcb
Skrevet

Jeg kjøpte på romjulssalg og betalte 7000, førpris 15.000. Veldig fornøyd med den, oh bruker den to ganger i uken om vinteren/høsten. Om sommeren løper jeg enten ute eller trener på annet vis.

Skrevet

Vi bruker den masse. Om sommeren løper jeg ute. Datteren min løper på mølla hele året. Så vi har fått valuta for pengene. Kostet rundt 17 000,-, og er kjempefornøyd med den!

Skrevet

Kjøpte den i vinter for 10 000, kostet egt nærmere 20 000.

Bruker den en del, kan nok bli enda flinkere og. Veldig greit å løpe på den når ungene har lagt seg :) målet er å løpe før jobb også etterhvert :)

Anonymous poster hash: f8297...ec4

Skrevet

Vi har. Vi bruker den begge to minst 5 dager i uken. Har mye mer kontroll på intervallene på den. Vi ga 6000,- bare når xxl åpnet på sånn kø tilbud. Koster egentlig 16.000,-

Anonymous poster hash: ff619...6ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...