Gå til innhold

Kan noen forklare meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg såg det igjen i går. En flott dame på rett under 40 med flott hår, fin figur, stilig i klærne - og lepper som ser ut som de har truffet en vegg i stor fart.

Når man tilsynelatende både eier og bruker speil, hvordan kan man unngå å se hvor latterlig det ser ut med lepper som står rett ut? Dette er en dame som hadde et nydelig smil, men nå lager hun jo bare en grimas når hun 'smiler'.

Å jada, jeg har ferie og alt for god tid, men dette har jeg undret meg over i travle stunder også. Er det noen som har fylt på leppene og har en forklaring?

Anonymous poster hash: 6e69a...337

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen god forklaring, kommer aldri aldri til å gjøre det selv. Det som er verre for meg er å se unge, pene jenter med andenebb. De er knapt tyve og ødelegger seg selv!

Anonymous poster hash: 74eb1...cc3

Skrevet

Skjønner det ikke selv. Jobber i en bransje der utseendet har mye å si for mange kvinner. Det er så utrolig mange PENE jenter som ødelegger ansiktet med slike lepper.

Anonymous poster hash: 9fe55...c25

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke dette. Nå har dette blitt ledd av i så mange år.

Men folk er forskjellig og må få ha hva de vil. Jeg derimot hadde grått hver gang jeg så meg i et speil om jeg hadde sånne lepper ;(

Anonymous poster hash: a4dfb...762

Skrevet

Duckface ser bare så teit ut. Og når de stikker nebbet frem slik, ser det jo ut som de har vondt.

Anonymous poster hash: 0eb17...0c8

Skrevet

Min venninne er veldig pen, men var selv ikke fornøyd med sine tynne lepper. Hun fikk fylt dem ut. Det var virkelig ikke pent. Men hun selv var kjempefornøyd og syntes det ble kjempebra. Mannen hennes likte det også. Jeg synte det så ut som at hun hadde fått seg en på tygga slik at leppene hovnet opp. De ble stående rett ut... Forstår ikke at hun ikke så det selv...

Anonymous poster hash: ede06...dc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...