Gå til innhold

Så uendelig trist :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den lille gutten på 1,5 år som datt fra 2 etg og døde :frown:  :frown:  Måtte klemme ekstra på min lille 2-åring, grusomt at sånne ulykker skjer :hjerte: Kan bare ikke forestille meg marerittet foreldrene hans gjennomgår nå... 



Anonymous poster hash: 12773...d21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt forferdelig! Har grått en skvett for han i dag 💜.

 

Anonymous poster hash: 3fcf3...ed9

Skrevet

Grusomt </3

Skrevet

Helt ufattelig meningsløst.

Tre tragiske ulykker i Rogaland i helgen. Så leit.

 

Anonymous poster hash: d8c1e...89f

Skrevet

Helt forferdelig.. Har en gutt som akkurat er 1 1/2 så det gjør vondt å tenke på at de mistet sin gutt. 💔 Hvil i fred lille venn 😢🕯

 

Anonymous poster hash: 43ba6...805

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...