Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Den lille gutten på 1,5 år som datt fra 2 etg og døde Måtte klemme ekstra på min lille 2-åring, grusomt at sånne ulykker skjer Kan bare ikke forestille meg marerittet foreldrene hans gjennomgår nå... Anonymous poster hash: 12773...d21
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Helt forferdelig! Har grått en skvett for han i dag 💜. Anonymous poster hash: 3fcf3...ed9
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Helt ufattelig meningsløst. Tre tragiske ulykker i Rogaland i helgen. Så leit. Anonymous poster hash: d8c1e...89f
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Helt forferdelig.. Har en gutt som akkurat er 1 1/2 så det gjør vondt å tenke på at de mistet sin gutt. 💔 Hvil i fred lille venn 😢🕯 Anonymous poster hash: 43ba6...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå