Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Noen som har tatt en slik test og kan si noe om det? Anonymous poster hash: c8d00...142
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Du kan lese litt om det her: http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/hjerne-nervesystem/emg-og-nevrografi-4629.html Jeg tok det i fjor, både EMG og nevrografi. Syntes det var helt greit. De få nålene de satte kjente jeg knapt at de satte. Det som var "verst" var når de satte strøm direkte på en nerve i foten. Helt til å holde ut, men på den sterkeste styrken koblet refleksene mine inn, så jeg greide ikke ligge helt i ro, så jeg måtte ta den flere ganger for å få noenlunde resultat. Ikke noe å grue seg til, synes jeg. Fikk god forklaring underveis. De fant ikke noe galt hos meg. Anonymous poster hash: 62c4f...e5f
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Takk for svar 😀 Anonymous poster hash: c8d00...142
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Ikke vondt, ikke ekkelt. Anonymous poster hash: 6aead...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå