Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Hva mener dere? Har fått tilbud om å kjøpe en brukt i 8mnd til 4300kr inkl regntrekk og reisebag. Anonymous poster hash: 21280...41d
uhhuhher Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har hatt bee+ i fire år, brukt til to barn. Totalt sett den vogna jeg har vært mest fornøyd med, super trille.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Hvordan er den på litt grus f eks eller brostein? Vi skal til Bergen og på hytten Anonymous poster hash: 21280...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå