Gå til innhold

Hvilken morsmelkerstatning bør vi velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på svar 😀 skal starte ammeavenning av 9 mnd gammel baby nå, og introdusere henne for mme.Jeg setter stor pris på å høre fra andre som har gjort det samme. Jeg har ikke satt meg inn i hvor mye mme de trenger i den alderen, og hvilket merke som anbefales.Har hørt mye bra om Hipp sin? Som sagt er det supert om noen vil dele litt info med meg!

Anonymous poster hash: 707a2...2f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor trenger hun mme? Litt morsmelk og vann bør være nok, i tillegg til grøt, brød, middag osv. Det er ikke sånn at barn trenger mme?

Anonymous poster hash: 0dad4...100

Skrevet

Har bare brukt Hipp til mine.

Jeg mistet melken ved 8 mnd ved en av mine og fikk da beskjed på helsestasjon at det ikke var nødvendig å begynne med mme i stedetfor morsmelk.

Men da hadde jenta mi fått litt mme i flere mnd, så jeg bare fortsatte å gi allikevel, men bare 1-2 flasker for dag. Fikk også 4 fulle måltider med fast føde og drakk godt med vann til maten.

Anonymous poster hash: 80fcc...44d
Skrevet

Hvorfor trenger hun mme? Litt morsmelk og vann bør være nok, i tillegg til grøt, brød, middag osv. Det er ikke sånn at barn trenger mme?

Jeg ammer henne iallefall 5 ganger ila døgnet , og tenker å slutte. Det er vel naturlig og nødvendig med morsmelkerstatning for å fylle et par av måltidene hvor jeg vanligvis har ammet?

Skrevet

Jeg ammer henne iallefall 5 ganger ila døgnet , og tenker å slutte. Det er vel naturlig og nødvendig med morsmelkerstatning for å fylle et par av måltidene hvor jeg vanligvis har ammet?

Sønnen min er 8 mnd. og jeg ammer bare to ganger i døgnet. Han får ikke mme, har aldri fått det.

Synes du bør høre med helsesøster først!

Skrevet

Sønnen min er 8 mnd. og jeg ammer bare to ganger i døgnet. Han får ikke mme, har aldri fått det.

Synes du bør høre med helsesøster først!

Ja, det er nok lurt. Det er mye koseamming og jenta vil ikke ha smokk ..

Skrevet

Min likte bare Nan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...