Gå til innhold

Jeg er så stolt over mine kolleger og arbeidsplassen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet ulike steder med barn og unge. Har vært 2 år på dette stedet nå, et senter med avlastning og noen fastboende barn med ulike psykiske utviklingshemninger (mye autisme, sjeldne syndromer, downs osv).

Jeg er så stolt over mine kolleger! Aldri har jeg vært på et sted hvor de ansatte har vært så genuint opptatt av barna. Alle strekker seg gjerne lengre enn langt for barnet de er med, og det er så vanvittig mye nærhet og oppriktig omsorg! Dette er ofte barn som andre synes er veldig vanskelige, og som kan gjøre ufine ting. Noen av dem har foreldre gitt helt opp og de bor hos oss på heltid. Men uansett hva disse barna gjør (gjerne gang på gang) så blir de møtt med omsorg og forståelse. Ekte engasjement og personalet som gjerne tar med barnet "sitt" på lange dagsturer og til og med sydenturer selv om man ikke får full kompensasjon. Mange tar også ekstra oppdrag med barna på sin "fritid".

Vet ikke helt hva jeg vil med dette... har bare et behov for å uttrykke hvor ufattelig stolt og imponert jeg er over menneskene jeg jobber med. Både assistenter, vikarer, fagarbeidere og miljøterapeuter :hjerte:

Anonymous poster hash: a3982...604
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å høre! Godt barna har så fantastiske omsorgsmennesker rundt seg selv om de "bare" er ansatt til å gjøre en jobb :)

Neste gang dere har personalmøte - fortell dine kolleger at du setter pris på dem og den jobben de gjør. Vi har ofte en tendens til å glemme å skryte av hverandre, selv der det er fortjent.

Godt å ha en slik arbeidsplass, da er det en glede å gå på jobb tross utfordringene som sikkert også er der.

Takk for at du delte en så hyggelig ting :)

Anonymous poster hash: 0653a...f1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...