Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Har sett flere på festival i sommer, og bare må ha en. Bor på Sunnmøre, så regnjakke er strengt tatt et must. Vet at Stutterheim har en grå variant, men finnes det grå regnjakke andre steder? Takknemlig om du kan hjelpe😊 Anonymous poster hash: 0530c...f70
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Har sett flere på festival i sommer, og bare må ha en. Bor på Sunnmøre, så regnjakke er strengt tatt et must. Vet at Stutterheim har en grå variant, men finnes det grå regnjakke andre steder? Takknemlig om du kan hjelpe😊 Anonymous poster hash: 0530c...f70 . Anonymous poster hash: 0530c...f70
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har en grå regnjakke fra Kattnakken, er superfornøyd med den!😊👍 http://www.kattnakken.no/store/product/gra-regnjakke-for-voksne Anonymous poster hash: 41462...250
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Det hang noen grå regnjakker(PU, litt lange) på et salgsstativ utenfor Dale man + woman på Moa i går når jeg gikk forbi. Jeg hadde ikke tid til å stoppe, men la merke til de fordi jeg er på jakt etter regnjakke selv. Var også på XXL og lurer på om jeg ikke så en grå fra Didrikson der, hvis det ikke var en vanlig parkas da. Anonymous poster hash: ad3d4...4c0
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Tusen takk for svar begge to! Da blir det Moa-tur i morgen, og om den blir resultatløs; nettshopping:) (Litt tragikomisk at det jeg har mest bruk for i juli er en regnjakke;)) Hi Anonymous poster hash: 0530c...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå