Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Litt bakgrunn: vi skal skilles pga psykisk mishandling, løgner, økonomisk utroskap og utroskap Jeg har en sønn på 17 som mannen min misliker og viser det tydelig. Vi har også et barn sammen. For et par dager siden skulle yngstesønnen legge penger i sparegrisen sin, men det var nesten ikke plass. I dag kommer firbannet og han å spør hvem som har tatt penger fra sparegrisen til sønnen for det var flere sedler og mye mynt borte. Han sier han ikke tror det er meg, men da er det jo et alternativ igjen og det er sønnen min. (Jeg har veldig vondt for å tro at det er han for han har aldri tatt noen ting før log leverer meg Alltid pengene som er igjen hvis han har handlet osv) Mannen min derimot lyver om alt, har rotet det fullstendig til økonomisk m.m.) Uansett så spør jeg sønnen min og svaret gjør at jeg tror han. Litt senere i dag skulle jeg sette på noen klær og der i den ene bukselomma til mannen lå MASSE mynt og en del brettede sedler... Går det an å være så syk at man gjør sånn??? Eller går det virkelig an at dette er tilfeldigheter? Anonymous poster hash: 3ebb5...89e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Tro meg. Det går ann:/ Anonymous poster hash: 5565e...4c7
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Mine barns far stjal bursdagspengene til ene barnet vårt.. Han har også stjålet penger fra meg. Nytter ikke å konfrontere han, i hodet hans gjør han aldri noe galt. Glad han er ute av livet vårt nå Anonymous poster hash: dfa17...9ae
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Det er nok mulig, ja. Og med den bakgrunnen du forteller om så er det ikke så overraskende heller. Håper dere kommer dere unna ham så fort som mulig. Ang. sparebøsser - sørg for å gå i banken med dem alle i morgen. Samtidig som du er der så passer du på å dobbelsjekke bankens rutiner for ev. uttak av felles barns konto (så mannen ikke kan ta ut uten ditt samtykke). Felles kontoer som du og han har - sørg for at det samme gjelder der for ev. sparekonto, slik at han ikke kan tappe felleskontoer dere begge har tilgang på. Informer banken om at dere skal skilles og at ingen av dere kan ta opp lån på hus/leilighet uten den andres samtykke (så slipper du at du må betale tilbake et lån som han har tatt ut penger på). Osv. Når du har med en slik mann å gjøre, da må du være føre var. Tenk gjennom om det er områder han kan svindle deg på noen måte - sikre deg at han ikke kan gjøre det. Før opp felles verdier/ting, beviser for hva som er ditt alene og hva som er felles. Ta gjerne bilder for å dokumentere (sørg for at han ikke vet at du har alle disse bevisene). Du må forvente det verste fra en slik mann - men håp på det beste. Anonymous poster hash: 193f4...a72
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Hi her. Ille nok at han stjeler pengene, men i tillegg å plante skylden på sønnen min er jo helt sykt Anonymous poster hash: 3ebb5...89e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #6 Skrevet 3. juli 2016 Herregud for en manipulerende psykopat. Håper du kommer deg bort fra han! Anonymous poster hash: 0252e...393
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #7 Skrevet 3. juli 2016 Det er nok mulig, ja. Og med den bakgrunnen du forteller om så er det ikke så overraskende heller. Håper dere kommer dere unna ham så fort som mulig. Ang. sparebøsser - sørg for å gå i banken med dem alle i morgen. Samtidig som du er der så passer du på å dobbelsjekke bankens rutiner for ev. uttak av felles barns konto (så mannen ikke kan ta ut uten ditt samtykke). Felles kontoer som du og han har - sørg for at det samme gjelder der for ev. sparekonto, slik at han ikke kan tappe felleskontoer dere begge har tilgang på. Informer banken om at dere skal skilles og at ingen av dere kan ta opp lån på hus/leilighet uten den andres samtykke (så slipper du at du må betale tilbake et lån som han har tatt ut penger på). Osv. Når du har med en slik mann å gjøre, da må du være føre var. Tenk gjennom om det er områder han kan svindle deg på noen måte - sikre deg at han ikke kan gjøre det. Før opp felles verdier/ting, beviser for hva som er ditt alene og hva som er felles. Ta gjerne bilder for å dokumentere (sørg for at han ikke vet at du har alle disse bevisene). Du må forvente det verste fra en slik mann - men håp på det beste. Anonymous poster hash: 193f4...a72 Takk for godt svar! Kontoer er fikset og han har allerede svindlet meg for mye, men han innrømmer ALDRI noe. Skylder meg mye, men kommer nok ikke til å ordne opp for seg. Skal flytte om noen uker. Anonymous poster hash: 3ebb5...89e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #8 Skrevet 3. juli 2016 Herregud for en manipulerende psykopat. Håper du kommer deg bort fra han! Anonymous poster hash: 0252e...393 Det er dessverre det jeg tror han er... Anonymous poster hash: 3ebb5...89e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #9 Skrevet 3. juli 2016 Mine barns far stjal bursdagspengene til ene barnet vårt.. Han har også stjålet penger fra meg. Nytter ikke å konfrontere han, i hodet hans gjør han aldri noe galt. Glad han er ute av livet vårt nå Anonymous poster hash: dfa17...9ae Kan jeg spørre hvordan forholdet er til faren nå? Anonymous poster hash: 3ebb5...89e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #10 Skrevet 3. juli 2016 Takk for godt svar! Kontoer er fikset og han har allerede svindlet meg for mye, men han innrømmer ALDRI noe. Skylder meg mye, men kommer nok ikke til å ordne opp for seg. Skal flytte om noen uker. Anonymous poster hash: 3ebb5...89e Godt du har fått ordnet kontoer. Men redd sønnens sparebøsse i morgen Om du har muligheten, dokumenter mest mulig av ting som skjer. Skriv opp episoder. Ta opp samtaler/krangler om det er sikkert for deg å gjøre det. Fortell personer du står nær og stoler på hva som skjer. Vær obs på at en slik mann kan bli mer og mer utspekulert frem til dere er faktisk flyttet fra hverandre. Ikke tro at han ikke kan finne på verre ting enn dette frem til det. Nå har han vist at han går etter din eldste sønn, det kan skje igjen. Jeg ville rett og slett tenkt litt "paranoid" disse ukene. Pass på at mannen f.eks. ikke planter pengene på rommet til 17-åringen eller lignende ting. Er han psykopat så vil han såre deg der han vet han kan ta deg mest - og det er gjennom barna, spesielt 17-åringen som han selv ikke er far til. Ikke for å skremme deg, men være forberedt på at han kan bli mer desperat etter å skape større problemer frem til dere er flyttet hver for dere. Han vet at han nå bare har noen få uker til til å kontrollere deg, det kan hende han vil bruke de ukene "godt". Så vær smart fremover, ha en god dialog med 17-åringen, og ta vare på deg selv og barna. Håper han innser at han ikke kan gjøre så mye mer og at de neste ukene går fort for deg! Anonymous poster hash: 193f4...a72
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #11 Skrevet 3. juli 2016 Godt du har fått ordnet kontoer. Men redd sønnens sparebøsse i morgen Om du har muligheten, dokumenter mest mulig av ting som skjer. Skriv opp episoder. Ta opp samtaler/krangler om det er sikkert for deg å gjøre det. Fortell personer du står nær og stoler på hva som skjer. Vær obs på at en slik mann kan bli mer og mer utspekulert frem til dere er faktisk flyttet fra hverandre. Ikke tro at han ikke kan finne på verre ting enn dette frem til det. Nå har han vist at han går etter din eldste sønn, det kan skje igjen. Jeg ville rett og slett tenkt litt "paranoid" disse ukene. Pass på at mannen f.eks. ikke planter pengene på rommet til 17-åringen eller lignende ting. Er han psykopat så vil han såre deg der han vet han kan ta deg mest - og det er gjennom barna, spesielt 17-åringen som han selv ikke er far til. Ikke for å skremme deg, men være forberedt på at han kan bli mer desperat etter å skape større problemer frem til dere er flyttet hver for dere. Han vet at han nå bare har noen få uker til til å kontrollere deg, det kan hende han vil bruke de ukene "godt". Så vær smart fremover, ha en god dialog med 17-åringen, og ta vare på deg selv og barna. Håper han innser at han ikke kan gjøre så mye mer og at de neste ukene går fort for deg! Anonymous poster hash: 193f4...a72 Tusen takk for svar og tips! Heldigvis har jeg fått dokumentert noen av tingene. Fordi han nekter på alt uansett hvor mye bevis jeg har. Det er helt umulig å forholde seg til det han sier for det er stort sett løgn. Jeg forstår ikke at det går an å være så egoistisk og rett og slett ond... Anonymous poster hash: 3ebb5...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå