Gå til innhold

Lønner seg med forsikring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forsikring, hatt i mange år.

Ble sykemeldt pga yrkesskade og er på aap nå for det tar lang tid å bli frisk.

Sjekket forsikringen i forrige uke.

For utbetalt i juli en million + 10.000 ekstra hver måned mens jeg er på aap.

Lønner seg med forsikring

Anonymous poster hash: d17c4...b1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken forsikring har du da?

Anonymous poster hash: f392e...01b

Skrevet

Hvilken forsikring har du da?

Anonymous poster hash: f392e...01b

Har fra DnB

Skrevet

Lurt med forsikring, ja, men husk å sette av penger til skatt. Usikker på om du må skatte av éngangsutbetalingen, men du må ihvertfall det av den måndtlige utbetalingen. Det brant jeg meg på...

Anonymous poster hash: c3ca7...3a5

Skrevet

Lurt med forsikring, ja, men husk å sette av penger til skatt. Usikker på om du må skatte av éngangsutbetalingen, men du må ihvertfall det av den måndtlige utbetalingen. Det brant jeg meg på...

Anonymous poster hash: c3ca7...3a5

Må ikke på engangsutbetalingen men ja må av den månedlige så har allerede fikset det :)

Skrevet

Lønner seg å være skikkelig dekket opp også...

Jeg hadde uføreforsikring hos IF, tegnet den tidlig i 20-årene. Har bare betalt den og aldri sjekket hva jeg er forsikret mot egentlig. Nå som 40-åring har jeg blitt ufør også viser det seg at forsikringen jeg har betalt på i nesten 20 år gjelder en hel rekke sykdommer, men ikke den type nevrologisk sykdom jeg har fått så jeg får INGENTING! 

Da er det bedre å ha en forsikring som ikke gir så høy utbetaling, men som ihvertfall gir utbetaling uansett hva du skulle få av diagnose.

Anonymous poster hash: fc335...086
Skrevet

Lønner seg å være skikkelig dekket opp også...

Jeg hadde uføreforsikring hos IF, tegnet den tidlig i 20-årene. Har bare betalt den og aldri sjekket hva jeg er forsikret mot egentlig. Nå som 40-åring har jeg blitt ufør også viser det seg at forsikringen jeg har betalt på i nesten 20 år gjelder en hel rekke sykdommer, men ikke den type nevrologisk sykdom jeg har fått så jeg får INGENTING!

Da er det bedre å ha en forsikring som ikke gir så høy utbetaling, men som ihvertfall gir utbetaling uansett hva du skulle få av diagnose.

Anonymous poster hash: fc335...086

Å så kjedelig :(

Heldigvis dekker denne skaden jeg har så det er jo bra :)

Men ja, helt enig. Må vite hva den dekker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...