Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Kalesjen på bagen vår har falmet mye og vi har bare bruke vognen i ca 3 mnd. Har egentlig ikke brukt den så mye heller. Hvordan er det med deres vogner? Anonymous poster hash: 57121...c38
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Min er brukt hver dag i over 1 år og ikke spesielt falmet. Har du impregnert den da? Jeg har gjort det...da tåler den mere. I tillegg tar jeg alltid over allværstrekket når det er regn så den sjelden blir våt. Anonymous poster hash: 9b0d9...d4e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har ikke impregnert den, det burde jeg kanskje gjort, men det er vel for at den skal tåle mer vann. Dette stoffet tåler jo ikke vann uansett, det er et merkelig stoff for en vogn. Bruker alltid regntrekk når det regner. Anonymous poster hash: 57121...c38
desember2015 Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Hvis det er 2015-vogna du har er dette en kjent problemstilling for leverandør. Vår vogn hadde defekt bremse (som også var kjent...), så fikk ny, og da sa dama i butikken at det bare var å si fra hvis kalesja falma, da fikset de ny til oss uten spørsmål. Ta kontakt der du kjøpte den:)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Takk for svar. Det er 2015 vogna. Har kjøpt den på nett, men skal sende mail i morgen. Men poenget er jo at han is dette er et problem lem, så vil jeg ikke ha den kalesjen. Da vil det vel skje med en evt ny også. Anonymous poster hash: 57121...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå