Gå til innhold

Baby 11 uker og søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten gutt på 11 uker (min første) og jeg er så usikker på dette med legging og søvn. Når legger dere deres barn for kvelden og hvor lenge sover de?

Vi legger ham ca 22 og da sover han til mellom 01:30 og 03:00, får mat og bytter bleie, og etter det sover han til mellom 4 og 5, og etter det er det litt av og på..

Anonymous poster hash: 18d00...674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår lille er fire mnd og han legger seg rundt kl 20, og sover sammenhengende til kl 6-7, spiser litt også sover han videre til ca 10. Det har han gjort siden han var 2,5-3 mnd.

Skrevet

Min spiste annenhver time frem til han var 4 mnd. Nå er han syv mnd og spiser en gang om natta. Han tar kvelden mellom 18-19.

Anonymous poster hash: 7840f...d6a

Skrevet

Høres helt fint ut slik dere gjør det! 

Man hører jo at barn skal legge seg i 19-20 tiden, men det er altså når de er større en to mnd. De første månedene er liksom alt på halv åtte. Sitter her selv med min nr.2 på 5 uker og han får styre som han vil med sovetider frem til han finner frem til leggetid på egen hånd. 

Anonymous poster hash: aec42...862
Skrevet

Min er 3 mnd. Han er veldig våken på kveldstid. Smådupper litt før han tar kveld i 2230-2300 tiden. Sover da i 4-5 timer. Så spiser og sover han litt om hverandre til i 0830-0930 tiden.

Anonymous poster hash: 2ea94...6a6

Skrevet

Min er nå 8 uker. Legges rundt 23, hvis jeg er heldig våkner han for pupp kl 3 og 6. Ellers varierer det en del, noen ganger vil han ha mat annenhver time eller til og med oftere. Men de siste to ukene har det blitt mer stabilt med 3-4 timer søvn i strekk. Sover gjerne til kl 10 hvis ikke vi må stå opp med brødrene (ammes da ca annenhver time).

Skrevet

Det høres helt normalt ut, hi. Når de er så små må de få styre døgnrytmen sin selv. Det er veldig bra at han legger seg for kvelden, og at han sover så mye om natten allerede. Da har han allerede en god og riktig døgnrytme. Bare fortsett slik du gjør!

Anonymous poster hash: 09eb8...82e
Skrevet

Når min var ca 3mnd sov han fra 22-23 til 8-10, og fra 12-15 og 17-1830

Skrevet

Når min var ca 3mnd sov han fra 22-23 til 8-10, og fra 12-15 og 17-1830

Ååh! Har du noen tips på hvordan man får til dette? Jeg går av hektene pga mangel på søvn!!

Skrevet

Ååh! Har du noen tips på hvordan man får til dette? Jeg går av hektene pga mangel på søvn!!

aner ikke egentlig,men alle sa at gutten min er rolig slikt, og det er han ennå er 3,5 år nå :) sover fra 19-715 når han skal i bhg og stort sett fra 20-2030 til 9-10 i helger og ferier, tror egentlig jeg bare har vert heldig :). men kanskje han får for lite mat, sliter med at tennene kommer frem ? min slet ikke med tennene som vi merket så ille,men han fikk sine 2 første tenner nede når han var 3,5 mnd :)

Skrevet

Høres helt normalt ut! Sånn har det vært med begge mine 😊 Prøv å legge han gradvis litt tidligere for hver dag, så går det seg til etter hvert. Min erfaring er at søvn avler søvn når de er så små. Hold ut og vit at det kommer til å bli bedre og bedre 😃

Anonymous poster hash: dcadb...b8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...