Gå til innhold

Leger se hit!!! Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet en kul oppi ganen min idag. Når jeg tenker meg om så har området dær vært litt hovent tidligere. Litt sånn ru og sår hud som var litt ømt og kjenntes litt foldet ut når jeg kom borti med tunga og da snakker vi om en periode på ett års tid. Kan ikke komme på at det har gjort direkte vondt, og jeg har ikke tenkt på det i det hele tatt i det siste helt til jeg sto opp i morgest å plutselig oppdaget at jeg har en stor kul. Aner ikke om den var der igår eller for en uke siden :o

Anonymous poster hash: 8e2cd...a5a

post-42-0-85473800-1467563442_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ringer man tannlegen...

Skrevet

Da ringer man tannlegen...

Tannlegen vil ikke ta meg imot da jeg har inkasso gjeld til dem :( Men det gjør ikke vondt, så jeg overlever :)

Skrevet

Da går du til en annen tannlege. Kjære vene du kan jo ikke gå rundt sånn!

Skrevet

Tannlegen vil ikke ta meg imot da jeg har inkasso gjeld til dem :( Men det gjør ikke vondt, så jeg overlever :)

Da betaler du regningene dine...

Anonymous poster hash: e4711...e98

Skrevet

Gå til legen og spørr

Anonymous poster hash: 838f5...79e
Skrevet

Jeg spurte en tannlege i familien. Han sier det mest sannsynlig er en verkebyll. Det kan være farlig å gå med. Ta en tur til legevakta. Det kan også hende du kan få økonomisk støtte av NAV for å dekke slikt hvis du kontakter dem og ikke har råd til å dekke det selv.

Anonymous poster hash: 62664...02e

Skrevet

Da går du til en annen tannlege (og betaler før du går derfra)!

Skrevet

Herregud, hi, du må til tannlegen eller legevakten pronto! Du kan ikke gå med en slik kul inne i munnen.

Anonymous poster hash: 25ca0...1a7
Skrevet

Det ser ut som en abcess! Dra på legevakten og de kan evt sende deg til en ØNH lege eller tannlegevakten hvis legevakten ikke kan fikse det!

Skrevet

Enig med hun over her. Er nok en abscess som må tømmes. Det gjør de på ØNH- avdelinger og ikke for å skremme deg, det er smertefullt.

Anonymous poster hash: 5dbdc...6a4

Skrevet

Den der må du til lege med, og det så fort som mulig. Det er nok puss inni der som er "giftig", det må ut. Regner med den må tappes og du på en antibiotikakur.

Anonymous poster hash: 1f3e3...11f
Skrevet

ring legevakten før det blir verre

Skrevet

Det ser ut som en abscess. Den er full av verk, og må tømmes. Gå til legen senest imorgen tidlig.

Skrevet

Det kan være kreft, lege umiddelbart !!!

Anonymous poster hash: b05e8...828

Skrevet

Hvordan går det hi?

Anonymous poster hash: 71c15...152

Skrevet

Flotte tenner, da.

Anonymous poster hash: be4b8...d4c

Skrevet

Hvordan går det?

Anonymous poster hash: 5dbdc...6a4

Skrevet

Etter 2 dager med mange timer med sykehus, så har de funnet ut at de ikke er helt 100% sikker ennå men de har funnet celler som tyder på en ondartet hard palate tumor. Jeg har det fint, men må nok avlyse ferien i følge legen. Det å måtte avlyse ferien var det værste jeg fikk høre oppi alt, da jeg hadde forberedt meg godt på at det var muligens kreft.

Skrevet

Flotte tenner, da.Anonymous poster hash: be4b8...d4c

Hehe takk

Skrevet

Uff, så leit å høre! 😔 Hva sier de om utsiktene hvis det er det, da? Du skal kanskje opereres?

Anonymous poster hash: 15e44...61a

Skrevet

Huff, stakkar, så fært. Ønsker deg alt godt

Anonymous poster hash: 16910...256

Skrevet

Lykke til videre, krysser fingrene for at du blir frisk og rask igjen uten store plager

Anonymous poster hash: 1f3e3...11f

Skrevet

God bedring, hi!

Er egentlig mest overrasket over at det henger så mange leger her inne på dib😉

Skrevet

God bedring og virkelig lykke til! Jeg gikk egentlig inn på denne tråden bare for å minne deg på at du ikke må spørre etter lege her men hos legen din eller på legevakten. Godt du endelig kom deg til lege!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...