Gå til innhold

Hva er deres største frykt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett i fra at dere eller barna skal dø, eller bli syke?

Anonymous poster hash: 6f5e4...6d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frykter mest at jeg ikke skal bli frisk igjen og få et liv. Slik jeg lever nå er ikke noe liv.

Anonymous poster hash: d0bfe...789
Skrevet

Frykter mest at jeg ikke skal bli frisk igjen og få et liv. Slik jeg lever nå er ikke noe liv.

Huff. Hva er det med deg?

Anonymous poster hash: 6f5e4...6d3

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

At verden går tom for sjokolade.

Skrevet

At ungene forsvinner og jeg aner ikke hva som er skjedd eller om de blir torturert et sted.

Anonymous poster hash: ca24b...462

Skrevet

At klimaet skal bli så dårlig verden over at vi ikke kan oppsøke sol og varme☀️😂

Skrevet

Krig, at islamistene får mer kontroll enn de har i dag.

Anonymous poster hash: da5cf...0dd

Skrevet

At terroristene faktisk skal komme til makten

Anonymous poster hash: 03db9...c92

Skrevet

Samme her :(

Anonymous poster hash: 315cd...745

Skrevet

Før jeg ble mor: Å bli voldtatt.

Nå som jeg har blitt mor: At sønnen min skal lide. Hvis han dør så er det fryktelig for meg og mannen min, men jeg tror ikke på noe som helst etter døden, så for sønnen min er det over da. Men hvis han blir alvorlig syk, kronisk syk, blir kidnappet e.l. ...

Anonymous poster hash: 3ab4a...fda
Skrevet

at det skal bli krig

Skrevet

At barnefaren skal ta fra meg sønnen min.

Dette truer han med hele tiden :S

Også redd for terrorangrep.

Anonymous poster hash: 179d8...c5b

Skrevet

Etter MA for to uker siden er jeg redd for ALT. Fryktelig slitsomt :(

Redd for at noe skal skje med familien min, redd for å bli gravid igjen, redd for å ikke bli gravid igjen, redd for å miste igjen, redd for at det skal rable skikkelig for meg ... i det hele tatt ...

Skrevet

Redd for at mine mistanker om mannens utroskap skal være sanne for da ødelegges familien min!

Anonymous poster hash: 7dfa4...48c

Skrevet

Akkurat nå, at datteren min skal ønske å flytte til faren sin i løpet av tenårene. Og det er egentlig ganske teit, for hun er bare baby enda  :ler: 

Ser allerede tendenser til "hobby-pappa" (kommer bare når det passer han, forsvinner over lengre perioder og dukker opp når han selv har lyst, stapper i babyen is fordi det er GØY)... Og jeg er oppriktig redd for at jeg skal bli den store stygge ulven og at hun heller vil bo hos ham på et senere tidspunkt. 

Anonymous poster hash: 203bc...87e
Skrevet

Jeg er ikke særlig redd for ting annet enn for barna mine.

Men om jeg skulle si noe jeg frykter så er det at klimaendringene plutselig skyter fart og akselererer slik at det blir ulevelig varmt her på kloden.

Anonymous poster hash: c6ce2...d44

Skrevet

Jeg er ikke særlig redd for ting annet enn for barna mine.

Men om jeg skulle si noe jeg frykter så er det at klimaendringene plutselig skyter fart og akselererer slik at det blir ulevelig varmt her på kloden.

Anonymous poster hash: c6ce2...d44

Samme her, egentlig. De andre litt mer trivielle tingene som ble nevnt her (som å bli voldtatt, at familien skal oppløses, langvarig sykdom, at mannen skal være utro osv) har jeg opplevd. Og det lever jeg godt med i dag.

Det er faktisk ikke så om å gjøre å beholde akkurat den mannen, selv om jeg trodde det en gang. Helsen har gått opp og ned hele veien, men er veldig bra nå, på tross av et kronisk sykt barn. Og det er heller ikke sånn at seksuelle overgrep er nødt til å plage deg resten av livet. Noen år etterpå ser livet ganske annerledes ut.

Anonymous poster hash: d0b44...5bf

Skrevet

Redd for at noe skal skje med familien min, redd for å bli gravid igjen, redd for å ikke bli gravid igjen, redd for å miste igjen, redd for at det skal rable skikkelig for meg ... i det hele tatt ...

Stor klem til deg.

Skrevet

❤️

Skrevet

Selvsagt  miste barna og lignende, men nå for tiden er jeg faktisk mest redd for vaksiner. Har hatt en skremmende opplevelse, og sikkert googlet alt for mye, men slik situasjonen er nå blir det ikke flere vaksiner her i huset. trodde aldri at vi skulle bli en av de få :( 

Anonymous poster hash: 7f4d2...d25
Skrevet

At mannen min skal få bekreftet sine mistanker om hvor useriøs jeg var i starten av forholdet vårt. Angrer som bare det og jeg vet han vil bli veldig lei seg.

Av større saler er jeg redd for krig og at barna skal bli skadet.

Anonymous poster hash: 29186...4e7

Skrevet

At vi ikke har noen jord igjen å leve på om 50-60 år, mtp klima, fattigdom, sult, epidemier og krig. Hjelper ikke å sitte trygt her på østlandet når det ikke er noe mer mat igjen å kjøpe, og andre nasjoner uten videre interesse for menneskerettigheter blir desperate.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...