Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Noen som kjenner noen som har overlevd lungekreft med spredning? En ung dame I nær familie har fått dette og jeg er så redd.. Anonymous poster hash: 8203a...eac
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Liten sjanse for overlevelse da, dessverre. Anonymous poster hash: 05e8b...29a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 jeg vet ikke med lungekreft, men min fetter fikk testikkelkreft med spredning til hjernen!! Han overlevde og har vært frisk i 15 år nå Anonymous poster hash: 87f78...5f4
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har vært borti en som hadde det, flere år siden. Gikk bra der. Kjenner flere som har hatt andre kreftformer med spredning som det også har gått bra med. Utfallet avhenger av hvor mye spredning, generell helsetilstand til den som er syk og hvordan personens kropp håndterer behandlingen. Håper det går bra med hun du kjenner, Hi. Anonymous poster hash: 39006...455
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Ja, min onkel. Han er over femogsytti år og har i tillegg kols på stadium 3-4 ( surstoff og hele pakken). Han ble operert og behandlet. Han er kreftfri på tredje året. Det er til å klø seg i hodet av. Han har tidligere også hatt prostata og testikke Anonymous poster hash: fbbe6...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå