Gå til innhold

Minst 131 drept i terrorangrep.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange barn. Hva skjer i hodet på slike folk? Hvor skal det ende? Det er så ufattelig grusomt!

Anonymous poster hash: 37367...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertet mitt blør for alle uskyldige mennersker. ❤️

Anonymous poster hash: c2d7e...70c

Skrevet

Det er så ufattelig feigt å ta livet av uskyldige mennesker som er ute og feirer med familie og venner. Bare fordi de tror på "riktig" gud på feil måte😢😢😢

Skrevet

Det handler ikke om gud eller religion, men politikk og makt. Det er syke ledere som overbeviser idioter om at de gjør en hellig handling, men det handler kun om egene interesser.

Anonymous poster hash: 6719d...932

Skrevet

Det handler ikke om gud eller religion, men politikk og makt. Det er syke ledere som overbeviser idioter om at de gjør en hellig handling, men det handler kun om egene interesser.

Det kan så være, men for den som trykker på detonatoren og sprenger seg selv i luften handler det i høyeste grad om religion.

Skrevet

Det kan så være, men for den som trykker på detonatoren og sprenger seg selv i luften handler det i høyeste grad om religion.

Alle skjønner jo at de har blitt hjernevasket.

Skrevet

Hæ? I dag? Hvor?

Anonymous poster hash: d0c20...954

Skrevet

Hæ? I dag? Hvor?

Anonymous poster hash: d0c20...954

I Baghdad.

Skrevet

Alle skjønner jo at de har blitt hjernevasket.

Og de gjør det enten fordi de tror de kommer til himmelen = egoisme eller tvunget fordi familien deres holdes som gisler.

Skrevet

Dette har ikke noe med religion å gjøre! Det har med makt, kontroll, hjernevasking, fattigdom og nød å gjøre!

Anonymous poster hash: 8c958...5f3
Skrevet

All religion er vel hjernevasking

Anonymous poster hash: 72765...f12

Skrevet

Jeg mener det handler om religion så lenge de gjør det i sin guds navn, men det blir en definisjonssak. Jeg ser absolutt poenget med makt også, men jeg ser ikke motsetningen. Etter min mening handlet korsfarerene også ut fra religion. Hvem har definisjonsmakten? Hvis vi sier ekstreme religiøse tror feil går vi i deres felle. Det er jo nøyaktig det samme de gjør selv (selv om vi ikke dreper). Dersom alle religioner forsvant i morgen, ville de da gjenoppstå på det viset vi kjenner dem i dag? For meg er alt eventyr, forskjellen er at der noen (uavhengig av hvilken gud de tror på) gjør gode gjerninger i sin guds navn, vil andre drepe. Uansett kan ikke den ene gruppen lastes (eller berømmes) for den andre gruppens handlinger bare fordi de tilfeldigvis tilber det de kaller den samme guden. Jeg sier som Ravi; Å navigere ut fra antikvare brev er ikke bare forrykt, det er faen ikke trygt.

Skrevet

Blir så j**** forbanna på disse terroristene. Hvem f*** tror de at de er som holder på slik. De burde blitt henrettet alle som en. Ren ondskap!!

Anonymous poster hash: 2d70a...3d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...