Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Vi bor slik til at vi har mye innsyn på verandaen. Sitter jeg ute føler jeg meg på utstilling. Vi spiser sjelden på verandaen fordi det føles ukomfortabelt. Vi vurderer å sette opp en paviljong for å være mer skjermet. Men usikker, for redd det ser så dumt ut. Har stor veranda så vil kun dekke 1/3. Meninger? Anonymous poster hash: aca3f...a31
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 er vel helt vanlig å ha en paviljong på verandaen vel.kjøp en og kos dere. er ikke kjekt å sitte ute å bli beglodd eller føle man blir de. Anonymous poster hash: bb989...4df
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Paviljong er gull verdt! Anonymous poster hash: 59db6...7b1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Paviljong eller levegger er et must når man bor på utstilling Anonymous poster hash: 758d3...efa
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Paviljong er ikke harry! Det ville jeg helt klart ha skaffet meg i deres situasjon. Anonymous poster hash: e83f5...5d7
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #6 Skrevet 3. juli 2016 Aldri hørt at det skal være harry? Det viktigste er at dere kan bruke uteplassen:) Finnes en del fine levegger, også. Også noen som dras ut som en "rullegardin sidelengs". Veldig praktisk hvis liten plass. Men paviljong er jo kjekt for skygge, også. Anonymous poster hash: fe757...ddf
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 Hvorfor i all verden bekymrer du deg for om noen oppfatter det som "Harry"? Hvis alternativet er å sitte/ ligge på utstilling er det ikke noe å lure på. Anonymous poster hash: c61b4...8f5
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 Er dere virkelig så usikre på dere selv at dere må forhøre dere først om det virker Harry? Hva som om noen oppfatter det som Harry. Skal du da la være å leve slik du selv ønsker, bare for noen velger å kalle det Harry? Mitt råd, ikke vær så redd for hva andre syns, gjør det som passer deg og dine best. Anonymous poster hash: 3af57...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå