Gå til innhold

Morgen sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen vil ha sex om morgenen i helgene. Selv om vi hadde kvelden før. Jeg føler meg ikke særlig fresh da og i tillegg leker barna i etasjen under. Det får meg ikke helt til å tenne. Han er litt oppgitt over det. Er det vanlig med sex om morgenen i helger og ferier??

Anonymous poster hash: eedf8...2cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Da jeg er mest våken og opplagt.

Elsker morgensex.

Anonymous poster hash: 972d0...eaa

Skrevet

Jeg hater morgenen, og da er tilgangen stengt. Vil min mann ha sex blir det på kvelden.

Anonymous poster hash: 1f7c6...7e0

Skrevet

jeg elsker morgen sex😆 men her er de kjæresten som ikke er så giret 😂

Anonymous poster hash: dcf50...5c5

Skrevet

Mannen min vil ha sex hver morgen enten det er hverdag, helg eller ferie, hehe. Såfremt vi våkner før barnet vårt da. Jeg vil som regel heller sove lenger ;)

Anonymous poster hash: 0857f...7a4

Skrevet

Hva er sex? 😑

Anonymous poster hash: 2fbe0...7e0

Skrevet

Hater morgen sex

Anonymous poster hash: 9ac87...d9d

Skrevet

Elsker, eller dvs elsket, morgensex før ungene ble født. Nå som ungene er små og våkner flere timer før vi ønsker å stå opp, blir det heller lite morgensex...

Anonymous poster hash: 1161f...187

Skrevet

Min vil helst også det. Det er fordi de har høyere hormonnivåer om morgenen. Jeg hater det og har nedlagt veto. Han vil helst i gang med det samme vi våkner, men det er umulig for meg. Jeg er sprengende tissetrengt, svett, tørr i munnen og har en ånde som 12 råtne kameler, og når jeg i tillegg hører ungene leke i et annet rom er det umulig for meg.

Anonymous poster hash: c7efd...c31

Skrevet

Ikke min favoritt, men gjør det innimellom for å glede mannen!

Anonymous poster hash: 745fc...113

Skrevet

Lurer på det samme...

Hva er sex? 😑

Anonymous poster hash: 2fbe0...7e0

Skrevet

Deilig! Akkurat peiset på her :D

Anonymous poster hash: 53da5...237
Skrevet

Den enkleste skriveregelen av dem alle: Ord som uttales som ett, skrives i ett. Morgensex, ikke morgen sex. Kommer aldri til å forstå hvorfor det faller så mange mer naturlig å dele opp disse ordene enn å skrive dem slik de sies!

Anonymous poster hash: 1e3ac...80c
Skrevet

Her er det kun morgensex el sex når ungen sover sin formiddagsdupp. For jeg får så mye energi av sex at jeg får ikke sove de neste timene, og har søvnproblemer fra før av så trenger ikke skape flere.

Anonymous poster hash: 665d0...5ee

Skrevet

Er godt det :-)

Anonymous poster hash: ae09a...b56

Skrevet

Nei jeg liker ikke. Morgenene, barna oppe, neinei... Han bør bare respektere dette...

Anonymous poster hash: 3f52c...b01

Skrevet

Nei, det liker jeg ikke, dvs, greit hvis jeg har fått drukket en kopp kaffe på sengen, pusset tenner og vasket underlivet.

Men, med en gang jeg våkner føles det som om kroppen fortsatt sover, og jeg føler veldig lite. Klokken 15 derimot, da er jeg på høyden!

Skrevet

Blir ikke ofte, men synes det er digg! Blir ikke mye klining, da vi har morgenånde begge to! ;)

Ellers så sniker vi oss til litt sex på badet når barna leker ellers i løpet av helga. ;)

Anonymous poster hash: 796d4...f4e

Skrevet

Ja, vi har det både hverdager og helger. Det er alltid mannen som begynner, og gjerne før jeg er våken :P Han kan også sette i gang midt på natten, og det er bare deilig å våkne av han inni meg ;) Dette er selvsagt helt greit for meg og jeg tenner på det, ellers hadde han ikke gjort det.

Anonymous poster hash: 752c2...b37

Skrevet

ja helt vanlig :) morgensex er jo best da :)

Skrevet

Jeg elsker morgensex! Da er jeg uthvilt og opplagt og det er en herlig start på dagen. Begge to ser jo like shabby ut og lukter vel mye det samme, så det er null problem. Ungene sitter i stuen g ser på tv/i-pad el, men vi er stille.

Anonymous poster hash: 33cd4...8d1
Skrevet

Blir ofte sex på morgenen i helgene,men pusser alltid tennene og tar en vask i underetg før vi går i gang :D

Anonymous poster hash: ccfb2...44a

Skrevet

Blir ofte sex på morgenen i helgene,men pusser alltid tennene og tar en vask i underetg før vi går i gang :D

Anonymous poster hash: ccfb2...44a

Vi også. Stort sett på morgenen vi har sex. Men jeg er innom do, tisser, vasker meg litt her og der, pusser tenner... Så tilbake i senga😜

Anonymous poster hash: ef4c5...a14

Skrevet

Vi har nesten alltid morgensex i helgene...også selv om vi hadde kvelden før. Elsker morgensex, det gjør heldigvis samboeren min også 😊 I ukedagene blir det sjelden morgensex, siden da må vi tidlig opp, mer stress med barna som skal opp osv. Men det hender det også 😊

Anonymous poster hash: 13cb4...978

Skrevet

Morgensex er fantastisk!

Kroppen føles mer sensitiv, varm og myk. Det er som om kroppen senser mer før man er helt våken... elsker det!

Anonymous poster hash: ca2ee...902

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...