Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Noen som vet noe? Er så spent på om ferieturen går i vasken :/ Anonymous poster hash: bef51...a30
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Ja, jeg så noe i gårsdagens avis. Jeg husker ikke hvilken avis. Antar at det står noe på hjemmesiden. Anonymous poster hash: efdab...150
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 https://www.norwegian.no/ruteinformasjon/ Anonymous poster hash: efdab...150
uanonym Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Takk, ser lovende ut. Men samtidig leste jeg om ei som fikk sms først på tur til flyplassen. :/
Mamma_til_2 Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Det er det som er, pilotene ringer seg inn syk noen timer før avgang bare så derfor er det i mange tilfeller umulig og vite noe før man er på tur til flyplassen. Krysser fingrene mine for at du får dra på ferie uten komplikasjoner 😊
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #6 Skrevet 3. juli 2016 Det er det som er, pilotene ringer seg inn syk noen timer før avgang bare så derfor er det i mange tilfeller umulig og vite noe før man er på tur til flyplassen. Krysser fingrene mine for at du får dra på ferie uten komplikasjoner Det er ikke sant. Det har vært mangel på piloter i norwegian i mer enn et halvt år, men ledelsen har lukket øynene og satset på at pilotene vil fly på fridagene sine. Nå er mange slitne og orker ikke å fly på fri, derfor blir det kanselleringer. Hadde ledelsen bare hørt på pilotene, hadde ikke dette skjedd. Anonymous poster hash: 05a69...84f
Mamma_til_2 Skrevet 3. juli 2016 #7 Skrevet 3. juli 2016 Det er ikke sant. Det har vært mangel på piloter i norwegian i mer enn et halvt år, men ledelsen har lukket øynene og satset på at pilotene vil fly på fridagene sine. Nå er mange slitne og orker ikke å fly på fri, derfor blir det kanselleringer. Hadde ledelsen bare hørt på pilotene, hadde ikke dette skjedd. Anonymous poster hash: 05a69...84f Sorry meg, ikke vær så sint da, det er det jeg leser i avisene.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #8 Skrevet 3. juli 2016 Sorry meg, ikke vær så sint da, det er det jeg leser i avisene. Jeg er ikke sint. Jeg ville bare forklare hva som skjer sånn at ikke det spres flere falske rykter om pilotene. Anonymous poster hash: 05a69...84f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #9 Skrevet 3. juli 2016 Vi skal reise med Norwegian på onsdag og håper vi kommer oss av gårde. Jeg forstår pilotene godt! Jeg vil ha en uthvilt pilot som ikke har blitt presset til å jobbe altfor mye overtid i mange måneder eller år når vi skal ut og fly, og det regner jeg med at de fleste andre vil, også. Det var mannen min som bestilte billettene, forsøker egentlig å unngå Norwegian selv. Men nå er ikke lengre SAS så mye bedre, mye tull der, også. Jeg betaler gladelig litt mer for flybillettene mine slik at de ansatte kan være ansatte i moderselskapet, få ok lønn, få nok fri osv. Det er ikke så lukrativt å være pilot lengre, faktisk. Anonymous poster hash: 1079a...668
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #10 Skrevet 3. juli 2016 Sorry meg, ikke vær så sint da, det er det jeg leser i avisene. Ja,for de har alltid fakta. Anonymous poster hash: 7ce8f...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå