Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Okei damer, nå må dere ta frem skillsa. Skal i et viktig bryllup i august (mannen skal være forlover) Jeg kjenner paret sånn høvelig, men pleier ikke særlig mye omgang. Hvorfor mannen ble spurt om å være forlover forstår jeg egentlig ikke helt for de er ikke sååå close, og heller ikke barndomskamerater. De har visst om hverandre hele livet, men ble først venner når de startet å jobbe med hverandre for fem år siden. Nå jobber de heller ikke sammen lenger. Jeg kjenner INGEN andre som er invitert i bryllupet (tror jeg, har selvsagt ikke gjestelisten) bortsett fra svigerfar og en annen kompis av mannen som er innom av og til når han er i byen. Sånn det får være nok bakgrunnshistorie. Jeg trenger en perfekt kjole! Jeg MÅ kjøpe ny. Dresskoden er som følger: kjole, stilettheler egner seg ikke. Jeg er typ xl i både høyde og bredde. Hater overarmene mine så de bør være tildekket, jeg vet at jeg ikke kler gult. Jeg kan ikke bruke hvitt, rødt eller svart. Ellers er jeg håpløst åpent for det meste. Prismessig bør den ikke overstige 1500kr. Siden jeg bor her jeg bor så bør den også være mulig å bestille. Anonymous poster hash: 5e9d9...560
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Sjekk Åshild? www.ashild.no Eller nettbutikken Namaste (vanlig butikk ligger i Trondheim) Anonymous poster hash: 19c75...03d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Det har mye å si hva slags kroppsfasong du har. Jeg er også Str XL, men er litt pære mot timeglassfasong. Litt (mye) mage. Kler kjoler med A-fasong. Min svigerinne er eple, med lange slanke bein, hun kler korte rette kjoler. Jeg har bestilt kjoler fra jjhouse, og er svært fornøyd. De har i alle fasonger og farger. Men da blr du bestille snart, så det rekker frem i tide Anonymous poster hash: 41585...449
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Det har mye å si hva slags kroppsfasong du har. Jeg er også Str XL, men er litt pære mot timeglassfasong. Litt (mye) mage. Kler kjoler med A-fasong. Min svigerinne er eple, med lange slanke bein, hun kler korte rette kjoler. Jeg har bestilt kjoler fra jjhouse, og er svært fornøyd. De har i alle fasonger og farger. Men da blr du bestille snart, så det rekker frem i tide Anonymous poster hash: 41585...449 Ahh, den nydelige kroppsfasongen.. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den. Jeg er ikke pære, er like bred rundt magen som hoftene. Har heller ikke særlig flotte ben. Jeg vil gjerne fremheve bryst (ikke vulgært) og midje. Jeg er 30 år, hvis det også skulle ha noe å si Jeg er virkelig helt elendig på det her. Når jeg skal pynte meg går det i det faste trygge. Kanskje jeg bare skal gå for bunad denne gangen også... men synes det ble så kjedelig når dette er mitt første sommerbryllup. Anonymous poster hash: 5e9d9...560
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 A-fasong er fint for å fremheve midje. V- hals fremhever brys og forlenger hals. Noe slikt som denne kanskje? (Farge kan endres): http://m.jjshouse.com/no/A-formet-Prinsesse-V-hals-Knelengde-Chiffong-Brudepikekjole-Med-Frynse-Sloyfe-(r)-007027162-g27162 Eller: http://m.jjshouse.com/no/A-formet-Prinsesse-Sweetheart-Knelengde-Chiffong-Brudepikekjole-Med-Frynse-Perlebesydd-Applikasjoner-Blonder-007037222-g37222 Eller: http://m.jjshouse.com/no/A-formet-Prinsesse-Grime-Knelengde-Chiffong-Brudepikekjole-Med-Frynse-Blomst(er)-007028108-g28108 Er du ute etter lang kjole, kan kanskje denne være noe: http://m.jjshouse.com/no/A-formet-Prinsesse-Grime-Gulvlengde-Chiffong-Brudepikekjole-Med-Frynse-007025356-g25356 Anonymous poster hash: 41585...449
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #6 Skrevet 3. juli 2016 A-fasong er fint for å fremheve midje. V- hals fremhever brys og forlenger hals. Noe slikt som denne kanskje? (Farge kan endres): http://m.jjshouse.com/no/A-formet-Prinsesse-V-hals-Knelengde-Chiffong-Brudepikekjole-Med-Frynse-Sloyfe-(r)-007027162-g27162 Eller: http://m.jjshouse.com/no/A-formet-Prinsesse-Sweetheart-Knelengde-Chiffong-Brudepikekjole-Med-Frynse-Perlebesydd-Applikasjoner-Blonder-007037222-g37222 Eller: http://m.jjshouse.com/no/A-formet-Prinsesse-Grime-Knelengde-Chiffong-Brudepikekjole-Med-Frynse-Blomst(er)-007028108-g28108 Er du ute etter lang kjole, kan kanskje denne være noe: http://m.jjshouse.com/no/A-formet-Prinsesse-Grime-Gulvlengde-Chiffong-Brudepikekjole-Med-Frynse-007025356-g25356 Anonymous poster hash: 41585...449 Den øverst til venstre i denne linken var fin http://m.jjshouse.com/no/Special-Occasion-Dresses-c3/ Anonymous poster hash: 2505d...01a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #7 Skrevet 3. juli 2016 Ikke hi her, men lurer på en ting. Den jjshouse.com, kommer det toll og mons og slikt i tillegg om man bestiller? Anonymous poster hash: 80c7e...97f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #8 Skrevet 3. juli 2016 https://www.floyd.no/klaer/kjoler/soaked-maxikjole-mary-gronn Anonymous poster hash: de955...3d5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #9 Skrevet 3. juli 2016 https://www.floyd.no/klaer/kjoler/floyd-kjole-madeleine-lang-lys-fersken De har mange kjoler med fin fasong på Floyd. Glemte å sjekke størrelse på denne, men jeg tror de fleste går til XL Anonymous poster hash: de955...3d5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #10 Skrevet 3. juli 2016 https://www.floyd.no/klaer/kjoler/soaked-maxikjole-mary-gronn Anonymous poster hash: de955...3d5 Den var IKKE fin Anonymous poster hash: caf63...7ad
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #11 Skrevet 3. juli 2016 Ikke hi her, men lurer på en ting. Den jjshouse.com, kommer det toll og mons og slikt i tillegg om man bestiller? Anonymous poster hash: 80c7e...97f Ja, det gjør dessverre det. Men du får jo likevel en grei pris på kjolen, og det jeg har bestilt har vært av god kvalitet. Anonymous poster hash: 41585...449
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #12 Skrevet 3. juli 2016 http://www.jjshouse.com/A-Line-Princess-V-Neck-Knee-Length-Chiffon-Bridesmaid-Dress-With-Cascading-Ruffles-007051852-g51852 Hva tror dere om denne? Hi Anonymous poster hash: 5e9d9...560
TPK Skrevet 3. juli 2016 #13 Skrevet 3. juli 2016 http://www.jjshouse.com/A-Line-Princess-V-Neck-Knee-Length-Chiffon-Bridesmaid-Dress-With-Cascading-Ruffles-007051852-g51852 Hva tror dere om denne? Hi Anonymous poster hash: 5e9d9...560 Den var fin, akkurat min stil 😄
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #14 Skrevet 3. juli 2016 Den var fin, akkurat min stil 😄 Dæsken! Så bra! Men da TPK lurer jeg på hva slags sko man skal ha til sånt noe, som ikke er stiletter? Anonymous poster hash: 5e9d9...560
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #15 Skrevet 3. juli 2016 Det har mye å si hva slags kroppsfasong du har. Jeg er også Str XL, men er litt pære mot timeglassfasong. Litt (mye) mage. Kler kjoler med A-fasong. Min svigerinne er eple, med lange slanke bein, hun kler korte rette kjoler. Jeg har bestilt kjoler fra jjhouse, og er svært fornøyd. De har i alle fasonger og farger. Men da blr du bestille snart, så det rekker frem i tide Anonymous poster hash: 41585...449 Kan jeg bare spørre hvor bred du er over midjen? Bestilte du str 14 eller 16 eller custom size? Jeg regner med at us 16 er str xl. Men amerikanske størrelser kan likevel avvike litt fra her hjemme. Det står jo uansett inch så det bør jo stemme sånn høvelig. Må få tatt et midjemål før jeg trykker bestill Uansett, takk for hjelpa. Veldig mange fine kjoler der og ikke spesielt dyrt. Den rekker vel frem på fire uker? Anonymous poster hash: 5e9d9...560
TPK Skrevet 3. juli 2016 #16 Skrevet 3. juli 2016 Dæsken! Så bra! Men da TPK lurer jeg på hva slags sko man skal ha til sånt noe, som ikke er stiletter? Anonymous poster hash: 5e9d9...560 https://m.zalando.no/oxitaly-susy-ballerina-med-halstotte-nero-ox211a01q-q11.html http://www.bianco.no/til-henne/sko/party/slingback-kitten-heel-jja15/black/532939 http://m.boozt.com/no/no/gardenia/shoe-pump-with-kitten-heel_13082960/13082967 https://m.zalando.no/igi-co-kiler-bianco-gc111l00e-c11.html Skal det være absolutt helt flatt, eller kan du ha lave hæler? Søk på kitten heels. Hvis det er ute på gress o.l som er problemet er kilehæler et godt alternativ. Helt flate sko ser ofte lite pyntet ut synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #17 Skrevet 3. juli 2016 https://m.zalando.no/oxitaly-susy-ballerina-med-halstotte-nero-ox211a01q-q11.html http://www.bianco.no/til-henne/sko/party/slingback-kitten-heel-jja15/black/532939 http://m.boozt.com/no/no/gardenia/shoe-pump-with-kitten-heel_13082960/13082967 https://m.zalando.no/igi-co-kiler-bianco-gc111l00e-c11.html Skal det være absolutt helt flatt, eller kan du ha lave hæler? Søk på kitten heels. Hvis det er ute på gress o.l som er problemet er kilehæler et godt alternativ. Helt flate sko ser ofte lite pyntet ut synes jeg. Skal være inne i en gamme...Litt hæl går sikkert bra, må bare ikke gå igjennom 😂 Anonymous poster hash: 5e9d9...560
TPK Skrevet 3. juli 2016 #18 Skrevet 3. juli 2016 Skal være inne i en gamme... Litt hæl går sikkert bra, må bare ikke gå igjennom 😂 Anonymous poster hash: 5e9d9...560 Brede, lave hæler er jo inn nå, type 60-talls. Eller som sagt kilehæl.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #19 Skrevet 3. juli 2016 Brede, lave hæler er jo inn nå, type 60-talls. Eller som sagt kilehæl. Men hva tror du? Safe med svart? Blank, eller dus? Jeg synes jo nude er veldig fint, men passer det til kjolen? Anonymous poster hash: 5e9d9...560
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #20 Skrevet 3. juli 2016 Bruk bunad om du har. Anonymous poster hash: de6d3...0aa
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #21 Skrevet 3. juli 2016 Bruk bunad om du har. Anonymous poster hash: de6d3...0aa Jeg er litt inne på tanken selv, jeg er jo fryktelig stolt av bunaden min. Og den er absolutt egnet. Mulig det kan bli varmt, men vi er som nevnt i nordlige Finnmark så sjansen er ikke stor. Anonymous poster hash: 5e9d9...560
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #22 Skrevet 3. juli 2016 Men hva tror du? Safe med svart? Blank, eller dus? Jeg synes jo nude er veldig fint, men passer det til kjolen? Anonymous poster hash: 5e9d9...560 Svart og nude går til det meste. Anonymous poster hash: 70595...5d9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #23 Skrevet 3. juli 2016 Jeg er litt inne på tanken selv, jeg er jo fryktelig stolt av bunaden min. Og den er absolutt egnet. Mulig det kan bli varmt, men vi er som nevnt i nordlige Finnmark så sjansen er ikke stor. Anonymous poster hash: 5e9d9...560 Det er 29 grader i Vadsø i dag Anonymous poster hash: a3693...ec9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #24 Skrevet 3. juli 2016 Det er 29 grader i Vadsø i dag Anonymous poster hash: a3693...ec9 27 her i Alta, så vet at det er bra NÅ, men å tro at det varer i ukesvis er vel rimelig optimistisk 😂kan jo selvfølgelig være heldig, men sånn her vær er virkelig ikke hverdagskost for oss. Det nytes i store drag 😀 hadde bryllupet vært idag måtte jeg jo gått i bikini Anonymous poster hash: 5e9d9...560
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #25 Skrevet 3. juli 2016 Kan jeg bare spørre hvor bred du er over midjen? Bestilte du str 14 eller 16 eller custom size? Jeg regner med at us 16 er str xl. Men amerikanske størrelser kan likevel avvike litt fra her hjemme. Det står jo uansett inch så det bør jo stemme sånn høvelig. Må få tatt et midjemål før jeg trykker bestill Uansett, takk for hjelpa. Veldig mange fine kjoler der og ikke spesielt dyrt. Den rekker vel frem på fire uker? Anonymous poster hash: 5e9d9...560 4 uker bør gå bra. Tar vel lenger tid om man velger skreddersydd. Nå er det et par år siden jeg bestilte derfra. Da var jeg vel mer str M. Husker ikke hvilken str jeg gikk for, men vi målte og tok den str som var nærmest mine mål, og det ble veldig bra Anonymous poster hash: 41585...449
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå