Gå til innhold

Er Alveskog serviset fint?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det ikke noe særlig. Det er dessuten veldig lite klassisk, så det er nokså stor sjanse for at det om få år føles helt avleggs også for deg. 

Skrevet

Jeg synes ikke det er fint. Dessuten et design jeg tviler sterkt på at kommer til å stå seg over noe særlig tid. Jeg foretrekker noe mer klassisk.

 

Anonymous poster hash: 5de7f...08a

Skrevet

Jeg synes det er litt barnslig på en måte.

Minner om et koppesett jeg hadde som barn.

De jeg kjenner som har det er type "unge mødre".

 

Anonymous poster hash: e476c...8e4

Skrevet

Har whitewood, veldig fornøyd med det. Ville ikke hatt et helt servise med alveskog

 

Anonymous poster hash: b1bf7...86d

Skrevet

Vi har blandet alveskog og whitewood. Har alveskog på kopper og frokostfat og whitewood på middagsservise. Veldig fornøyd med mønsteret :)

 

Eneste jeg vil klage på er at noen av fatene i whitewood har fått mørke linjer i mønsteret.

 

Anonymous poster hash: 3110c...7e8

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes det er veldig kjedelig og har aldri skjønt hvorfor det (tilsynelatende) er så populært.

Skrevet

Jeg syns at det er fint men har det ikke selv

 

Anonymous poster hash: 0d601...164

Skrevet

Jeg liker det godt. Tenker også at det kommer an på hvem du er - jeg har ikke endret smak fra jeg begynte å samle servise for 35 år siden, jeg elsker fortsatt det Villeroy & Boch-serviset jeg valgte da, og ville aldri byttet det ut selv om jeg også har skaffet meg flere andre som er i en helt annen stil. Trender kommer og går - er du en av de som endrer smak med trend vil ethvert servise bli feil for deg etter noen år. Liker du det du liker uavhengig av hva som er nytt er det enklere.

Skrevet

Vi har blandet alveskog og whitewood. Har alveskog på kopper og frokostfat og whitewood på middagsservise. Veldig fornøyd med mønsteret :)

 

Eneste jeg vil klage på er at noen av fatene i whitewood har fått mørke linjer i mønsteret.

 

Anonymous poster hash: 3110c...7e8

Whitewood var kjempefint da! Hi - alveskog er ikke helt min greie, men at du liker det er jo det som betyr noe. Syns blanding var en god ide😊

 

 

Anonymous poster hash: 38eb6...5f2

Skrevet

Jeg har noen krus i alveskog, er veldig fornøyd med dem, men ville ikke hatt et helt servise i det. De passer også godt til det serviset jeg har. Jeg også ville valgt mere klassisk om jeg skulle spart på et servise.

 

Anonymous poster hash: b1654...ea1

Skrevet

syns "alv" er penere. men det er vel smak og behag. lyst å begynne å spare på det, men har akkurat fått spart meg opp alt i rosendahl. så får vel vente litt. men lyst på "alv" i kaffeservice.

 



Anonymous poster hash: 8f240...4d3
Skrevet

Jeg har alv i kaffeservise. Liker det veldig godt, har vasene, serveringsfat og serveringsboller i det også.

 

Anonymous poster hash: 5ee7f...f4e

Skrevet

Vi har Whitewood middagsservise. Veldig fornøyd med det. Liker også alv og alveskog, men synes det er nok med noen kopper i de mønstrene. Slåpe synes jeg også er veldig fint.

 

Anonymous poster hash: cc607...5dd

Skrevet

Har to sånne kaffikrus, eller kanskje dei heiter Alv? Uansett eg likar mønsteret og syns dei er fine, likar og det du lunka til. Men eg har fått skar i den eine koppen, så har ei kjensle av at det ikkje er særlig god kvalitet. Kjedeleg å kjøpe eit heilt servise også må du heile tida erstatte delar fordi dei får skar. Men det er og mogleg at det er eg som ikkje er så nøye på å stable tung rett i oppvaskmaskina/ generelt ikkje er så flink til å ta vare på ting...

Skrevet

Har to sånne kaffikrus, eller kanskje dei heiter Alv? Uansett eg likar mønsteret og syns dei er fine, likar og det du lunka til. Men eg har fått skar i den eine koppen, så har ei kjensle av at det ikkje er særlig god kvalitet. Kjedeleg å kjøpe eit heilt servise også må du heile tida erstatte delar fordi dei får skar. Men det er og mogleg at det er eg som ikkje er så nøye på å stable tung rett i oppvaskmaskina/ generelt ikkje er så flink til å ta vare på ting...

Dårleg på korrekturlesing er eg og. Men elles er eg ganske grei altså!😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...